تبیان، دستیار زندگی
ران در جشنواره‌ فیلم فجر اعلام شد مقررات بخش مواد تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام شد. به گزارش سایت سینمای ما به نقل از روابط عمومی جشنواره، این بخش در 4 بخش مسابقه، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مقررات بخش مواد تبلیغی و اطلاع‌رسانی سینمای ایران

در جشنواره‌ فیلم فجر اعلام شد


مقررات بخش مواد تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اعلام شد. به گزارش سایت سینمای ما به نقل از روابط عمومی جشنواره، این بخش در 4 بخش مسابقه، شامل عكس، پوستر، گرافیك محیطی و آنونس و تیزر فیلم و یك بخش جنبی برگزار می‌شود.

متقاضیان شركت در این بخش‌ها می‌توانند تا روز پانزدهم دی ماه جهت دریافت فرم شركت و ارایه‌ی آثار به دبیرخانه‌ی این بخش واقع در موسسه‌ی سینما شهر به آدرس خیابان ولی عصر، خیابان طوس، نبش كوچه جعفری شماره‌ی 11 مراجعه كنند. در بخش مسابقه‌ی عكس، متقاضیان موظفند 6 قطعه عكس (شامل 4عكس صحنه و 2 عكس پشت صحنه) از آثار خود را به صورت آنالوگ و دیجیتال ارایه كنند.

در بخش پوستر ارسال دو نسخه‌ی چاپ افست از هر پوستر الزامی است. همچنین ارایه‌ی فایل انواع بردهای تبلیغاتی و سردر سینما لازمه‌ی شركت در بخش مسابقه گرافیك محیطی فیلم می‌باشد. در بخش مسابقه‌ی آنونس و تیزر فیلم نیز باید آنونس‌ها در قطع 35 میلیمتری همراه با نسخه‌ی دی وی كم و تیزرها به صورت ویدیویی (دی وی كم) ارایه شوند.

همچنین با توجه به عدم برگزاری بخش مواد تبلیغی فیلم‌ها در چند دوره‌ی گذشته‌ی جشنواره و به منظور ارج نهادن به تلاش هنرمندانی كه در خلق آثار تبلیغی و اطلاع رسانی فیلم های به نمایش درآمده در فاصله‌ی پانزدهمین تا بیست و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم فجر حضور فعال و جدی داشته‌اند، بخش جنبی با مروری بر مواد تبلیغی این دوره برگزار می‌شود و آثار متقاضی مربوط به این دوره به شكل جداگانه بررسی خواهند شد. مجموعه آثار ارایه شده به دبیرخانه‌ی بخش مواد تبلیغی توسط هیات انتخاب بررسی و آثار برگزیده توسط هیات داوری معرفی می‌شوند.

آثار برگزیده در نمایشگاهی كه همزمان با جشنواره‌ی فیلم فجر بدین منظور برگزار می‌شود به نمایش در می آیند. تدوین مقررات و برگزاری این بخش زیرنظر شورای اجرایی شامل "امیر اثباتی"، "ابراهیم حقیقی"، "بهرام دهقانی"، "امیر عابدی"، "مجید مسچی"، "علی نیك رفتار" و "علی وزیریان" است. بیست و پنجمین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.