تبیان، دستیار زندگی
شرکت های اینترنتی برزای عقب نماندن از رقبا به صورت مداوم به بازنگری خدمات و به روز رسانی انها می کنند. یوتویوب و واتس اپ در این زمینه اخبار جدید را منتشر کرده اند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گام های جدید یوتویوب و واتس اپ

شرکت های اینترنتی  برزای عقب نماندن از رقبا به صورت مداوم به بازنگری خدمات و به روز رسانی انها می کنند. یوتویوب و واتس اپ در این زمینه اخبار جدید را منتشر کرده اند.

فراوری: محسن بابایی - بخش ارتباطات تبیان
گام های جدید یوتویوب و واتس اپ

گام دیگر یوتیوب برای حفظ مشتریانش

افزودن نرم افزار پیام رسان به برنامه های همراه محبوب اندک اندک در حال تبدیل شدن به یک روند است و یوتیوب تازه ترین سایت پرطرفداری است که قابلیت یاد شده را به برنامه همراه خود افزوده است.
سایت به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب به کاربران برنامه همراه خود امکان داده تا از داخل محیط این برنامه به طور مستقیم با دوستان خود گفت وگو کنند.

افزودن نرم افزار پیام رسان به برنامه های همراه محبوب اندک اندک در حال تبدیل شدن به یک روند است و یوتیوب تازه ترین سایت پرطرفداری است که قابلیت یاد شده را به برنامه همراه خود افزوده است.

یوتیوب امیدوار است با این کار میزان به اشتراک گذاری ویدئوهای این سایت هم افزایش یابد و دامنه بازدیدکنندگان از آن بیشتر شود. رقابت با فیس بوک یکی دیگر از اهداف این کار تلقی می شود. زیرا فیس بوک هم با افزودن مسنجر مجزا، تنوع خدمات ویدئویی خود را گسترش داده است.

افزودن نرم افزار پیام رسان به برنامه های همراه محبوب اندک اندک در حال تبدیل شدن به یک روند است و یوتیوب تازه ترین سایت پرطرفداری است که قابلیت یاد شده را به برنامه همراه خود افزوده است

تا به حال کاربران از خدمات گپ ثالث برای به اشتراک گذاری لینک ویدئوهای یوتیوب استفاده می کردند، اما در آینده اتکا به این خدمات از این طریق کاهش می یابد. قابلیت یاد شده فعلا به تدریج و با ارسال دعوتنامه برای کاربران مختلف فعال می شود. گپ زدن با کاربران یوتیوب از طریق رایانه های شخصی ممکن نیست.

این خدمات فعلا محدود به گپ ساده متنی است و خبری از برچسب و شکلک های اضافی در آن نیست. همچنین امکان ارسال ژس و ... هم در این سرویس پیش بینی نشده است.

مکالمه ویدئویی رایگان در واتس اَپ راه اندازی شد

آزمایش روی ویژگی جدید مکالمه ویدئویی واتس اَپ با موفقیت انجام شد.
از زمان معرفی مکالمه صوتی واتس اَپ خیلی نمی گذرد که این روزها تست موفقیت آمیز مکالمه ویدئویی/ Video calling نیز انجام شد.

فعلاً نسخه بتا روی سیستم عامل اندروید فعال شده و البته برخی کاربران با به روزرسانی آن را دارند و برخی نیز ندارند.

هنگام کلیک روی مکالمه دو انتخاب مکالمه صوتی یا تصویری ظاهر می شود و باید منتظر نسخه نهایی برای همه کاربران و سیستم عامل ها باشیم.

مدیران واتس اَپ چند ماه پیش خبر 1 میلیارد شدن تعداد کاربران خود را اعلام کردند و این پیام رسان موبایلی فعلاً رهبر بلامنازعه تماس صوتی و چت در دنیاست. پیش تر برخی سرویس های واتس اَپ پولی بود اما اخیراً تمام سرویس ها رایگان شده و مکالمه صوتی باکیفیت مطلوب توسط کاربران در سراسر جهان انجام می شود.

گام های جدید یوتویوب و واتس اپ


منبع :فارس، خبرآنلاین