تبیان، دستیار زندگی
فرصتی برای اجتماع رستوران­های صاحب نام تهرانی است تا با حضور در خیریه رعد علاوه عمل به مسؤولیت اجتماعی از نزدیک با مشتریان جدید آشنا شوند. غذاهای سنتی شهرهای و مناطق مختلف ایران زمین از جمله: شهر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفدهمین جشنواره غذای خیریه رعد

هفدهمین جشنواره غذای خیریه رعد

هفدهمین جشنواره غذای خیریه رعد از 29 تا 31 اردیبهشت به مدت 3 شب در ساختمان این مؤسسه خیریه واقع در شهرک غرب برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عموعی مجتمع رعد؛ با هدف خلق فرصت‌های آموزشی رایگان برای کارآموزان و هنرجویان رعد جشنواره سنتی غذای این مؤسسه خیریه در ایام پایانی ماه بعد از ساعت 17 تا 22 روزهای 29 تا 31 اردیبشهت برگزار می‌شود.

عرضه خوشمزه ‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی با حمایت و همراهی معروف‌ ترین برند‌های صنایع غذایی بخشی از ویژگی‌های جشنواره غذا محسوب می‌شود با ابن وجود غذای خانگی بانوان نیکوکار رعد به تنهایی انگیزه‌ های فراوانی برای بازدید علاقه‌ مندان و نیکوکاران ایجاد می‌کند.

جشنواره غذای رعد فرصتی برای اجتماع رستوران‌های صاحب نام تهرانی است تا با حضور در خیریه رعد علاوه عمل به مسؤولیت اجتماعی از نزدیک با مشتریان جدید آشنا شوند. غذاهای سنتی شهرهای و مناطق مختلف ایران زمین از جمله: شهر تاریخی یزد و غذا‌های اشتها برانگیز گیلان و مازندران و طعم‌ های منحصربه فرد غذاهای خوزستان در همجواری مسالمت‌ آمیز با فست فود‌های مورد علاقه جوانان و نوجوانان تمام سلیقه‌ ها و گروه‌های سنی بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند.

شایان ذکر است، شرکت‌های صنایع غذایی، رستوران ‌داران و علاقه‌ مندان به رزو غرفه فروش یا حمایت به عنوان حامی مالی جشنواره می توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88082266 تماس حاصل نمایند همچنین وب سایت خیریه رعد به نشانی: www.raad-charity.org  آخرین اخبار و اطلاعات این رویداد مردمی را منتشر می‌کند.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد واقع در شهرک غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74 آماده استقبال از عزیزان نیکوکار با هر عنوان و سمتی در هفدهمین جشنواره غذای خیریه است..

مرکز یادگیری سایت تبیان، تنظیم: مرجان سلیمانیان