تبیان، دستیار زندگی
رئال را تحمل می كنم! دیوید بكام، هافبك تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس ازانجام بازی دوستانه برابر والنسیا كه در ضربات پنالتی و با حساب 6-5 به سود رئال خاتمه یافت، تصریح كرد كه اعتراضات هواداران رئال را به دلیل بازی پایین تر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بكام: اعتراضات هواداران رئال را تحمل می كنم!

دیوید بكام، هافبك تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس ازانجام بازی دوستانه برابر والنسیا كه در ضربات پنالتی و با حساب 6-5 به سود رئال خاتمه یافت، تصریح كرد كه اعتراضات هواداران رئال را به دلیل بازی پایین تر از حد انتظار خود تحمل می كند.

در این مسابقه بكام به دلیل تكل خطرناك به روی بازیكن والنسیا از سوی داور با یك كارت زرد جریمه شد كه به شدت از سوی تماشاچیان مورد انتقاد قرار گرفت.

ضمن این كه به نظر می رسد آسیب دیدگی كمر وی كه در بازی برابر والنسیا رخ داد نیز جدی نیست. وی بر توانمندی كافی خویش نسبت به تحمل اعتراضات فوق چنین تاكید كرد:" قبلا شنیده بودم كه در اوایل حضور در رئال، شرایط كمی سخت است، زیرا برای رونالدو و زیدان نیز 6 ماه اول حضور در این تیم بسیار دشوار بود. من كاملا به این مسئله توجه دارم و فكر می كنم، می توانم از پس از آن بربیایم."

وی ادامه داد:" اینك با چالشی دلچسب روبه رو هستم ، زیرا بازیكنان انگلیسی زیادی در خارج از كشور بازی نمی كنند و بازی در رئال تجربه خوبی برای من به حساب می آید."