تبیان، دستیار زندگی
اب» تا یك هفته دیگر فیلمبرداری «تسویه حساب» به كارگردانی "تهمینه میلانی" تا یك هفته دیگر به پایان می‌رسد و «مستانه مهاجر» بلافاصله بعد از اتمام فیلمبرداری تدوین آن را آغاز می‌كند. "محمد نیك بین"، تهیه كننده این فیلم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتمام فیلمبرداری «تسویه حساب» تا یك هفته دیگر

فیلمبرداری «تسویه حساب» به كارگردانی "تهمینه میلانی" تا یك هفته دیگر به پایان می‌رسد و «مستانه مهاجر» بلافاصله بعد از اتمام فیلمبرداری تدوین آن را آغاز می‌كند.

"محمد نیك بین"، تهیه كننده این فیلم در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر افزود:" فیلمبرداری این كار كه از چهارشنبه 29 آذر در فرمانیه شروع شده بود، به مراحل پایانی رسیده و در حال حاضر آخرین لوكیشن «تسویه حساب» مربوط به منزلی در فرمانیه است و هم‌اكنون فیلمبرداری در این منزل ادامه دارد.»

نیك بین درباره داستان این فیلم گفت: "فیلمنامه «تسویه حساب» نقدی اجتماعی است و به آسیب‌های اجتماعی بویژه در میان زنان و علل بزهكاری آنها می‌پردازد.

در واقع این فیلم برای زنانی كه ساده‌ترین راه را برای امرار معاش خود انتخاب می‌كنند، بسیار آموزنده است و آینده سیاهی را كه در انتظار آنهاست، نمایش می‌دهد».

گفتنی است مهناز افشار، لادن مستوفی، شهره لرستانی، اكبر عبدی، سیاوش طهورث و رضا عطاران در این فیلم به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌كنند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به علیرضا زرین دست، فیلمبردار، اسحاق خانزادی، صدابردار و ناصر چشم‌آذر به عنوان آهنگسازی فیلم اشاره كرد.

منبع : خبرگزاری فارس


لینک:

«زن زیادی» در «لوس آنجلس» و «كارتاژ»

تهمینه میلانی با« زن زیادی» می آید

زیان 5/1 میلیاردی برای آتش بس!

استقبال از واكنش پنجم در نیوزیلند

تهمیه میلانی: دیدگاه من ضد مرد نیست

فیلم آتش بس

نشست خبری "آتش بس"