تبیان، دستیار زندگی
اصلا تا به حال به بالای سرتان نگاه کرده اید؟ از آخرین باری که به آسمان بالای سرتان نگاه کرده اید، چقدر می گذرد؟
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زینب عشقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواهرات سلطنتی در آسمان

اصلا تا به حال به بالای سرتان نگاه کرده اید؟ از آخرین باری که به آسمان بالای سرتان نگاه کرده اید، چقدر می گذرد؟

زینب عشقی - بخش زیبایی تبیان

می دانستید در دنیای بالای سر، یک زیبایی خاص برای لذت بردن و تامل در قدرت خدا وجود دارد؟
منظورم ابرهایی است که از صبح تا شب و از شب تا صبح در همه ی فصول، بالای سر ما در حرکتند و ما حتی نیم نگاهی هم به آنها نمی اندازیم!

جواهرات اسمان

حتما می گویید این نویسنده حالش خوش است و نفسش از جای گرم بیرون می آید، در این روزهای شلوغ و گرفتاری ها و وقت نداشتن ها برای خیلی از مهمترین های زندگی، کار و زندگی را رها کنیم و بنشینیم به آسمان نگاه کنیم که چه بشود؟
ابر است دیگر، جواهرات سلطنتی نیست که سالی یکبار رو نمایی شود؟ ابر که دیگر زیبایی ندارد، فقط برای بارش باران مهم است که آنهم سهم کشور ما، بسیار ناچیز است!
باید گفت حال خوش شما از کجاست؟ از کجا می خواهید حالتان را خوش کنید تا بتوانید با انرژی به زندگیتان برسید؟ به نظر شما، افسردگی در دل های ما جا ندارد؟ عصبانیت ها و بداخلاقی در زندگی هایمان نیست؟
اگر تلفن همراهتان را هر شب به شارژ نزنید، چه اتفاقی می افتد؟ خاموش می شود و دستتان را در پوست گردو می گذارد.
شاید وقتی شارژمان در حال اتمام است، اگر سرمان را بالا بگیریم و ابرهایی که به آرامی در حال جریان در آسمان هستند را ببینیم، لحظه ای از دنیای پر استرس خویش دور شویم و بدانیم که زندگی که این قدر ما سختش می کنیم و دشوارش می پنداریم، همه در دستان توانای خالق این ابرهاست
خوب من و شمای نوعی هم باید شارژ شویم و چه بهتر که به جای تفریحاتی که شاید ما را خسته تر کند، به قدرت زیبای خدا نگاه کنیم.
ابر هم یکی از نشانه های قدرت خداست، ابرهایی که با نگریستن به آنها در می یابیم که آنقدر ها هم که ما تصور می کردیم، ساده و بی آرایش نیستند، هر کدام یک شکل خاص، یک طرح جالبی دارند.

جواهرات اسمان
جواهرات اسمان

چقدر از ما توان و زمان می برد، غروب ها و یا شب ها قبل از خواب پرده ها را کنار بزنیم و به آسمان نگاه کنیم و از دیدن قدرت خدا در آسمان، لبخند بزنیم. اینهمه زیبایی، قبول کنید کم کاری از خودمان است.

جواهرات اسمان

جواهرات اسمان

شاید وقتی شارژمان در حال اتمام است، اگر سرمان را بالا بگیریم و ابرهایی که به آرامی در حال جریان در آسمان هستند را ببینیم، لحظه ای از دنیای پر استرس خویش دور شویم و بدانیم که زندگی که این قدر ما سختش می کنیم و دشوارش می پنداریم، همه در دستان توانای خالق این ابرهاست.

جواهرات اسمان



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.