تبیان، دستیار زندگی
تیم های منچستر سیتی و رئال مادرید در غیاب رونالدو به تساوی بدون گل دست یافتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تساوی منچستر سیتی و رئال مادرید/ جای خالی رونالدو محسوس بود

منچستر سیتی

دیدار رفت تیم های فوتبال منچستر سیتی و رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل خاتمه یافت. رئالی‌ها در غیاب رونالدو فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادند.

به گزارش مهر ، تیم های فوتبال منچستر سیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۳:۱۵ روز سه شنبه دیدار رفت خود را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار حساس بدون گل خاتمه یافت. این دیدار دو نیمه متفاوت داشت. در وقت اول میزبان اندکی بهتر ظاهر شد اما موقعیت‌های گلزنی آنچنانی نداشت اما در نیمه دوم تیم رئال مادرید کاملا بازی را در اختیار گرفت و فرصت های زیادی را از دست داد.

در حالی که خبری از کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی رئال مادرید نبود دو تیم بازی را با پرسینگ بالا شروع کردند و حفظ دروازه ها نخستین هدف هر دو گروه بود با این حال منچستر سیتی نسبت به حریف میل به تهاجم بیشتری داشت.

بعد از گذشت ۱۵ دقیقه رئالی ها خود را تا حدی در زمین پیدا کردند و بدنبال این بودند از جناح راست خود روی حرکات گرث بیل به دروازه میزبان نزدیک شوند. با این حال منچستر سیتی در اواسط این نیمه موج تازه ای از حملات را تدارک دید که البته اثری نداشت.

در دقیقه ۴۰ بازی بود که داوید سیلوا، بازیکن موثر تیم منچستر سیتی آسیب دید و بازی را ترک کرد تا ایهیناچو به ترکی سیتی زن ها اضافه شود. در نهایت این نیمه بدون حادثه خاصی بدون گل خاتمه یافت.

رئال مادرید در نیمه دوم کاملا برتر از حریف ظاهر شد و بدشانس بود که به گل نرسید. زیدان در شروع نیمه دوم خسه را جایگزین بنزما کرد اما این نیمه را تیم منچستر سیتی با یک حمله آغاز کرد. ضربه سرخیو آگوئرو که به شکل خطرناکی به بالای دروازه ناواس رفت نخستین هشدار در این نیمه به تیم زیدان بود. بعد از آن رئال مادرید دست به حمله زد و بخاطر خطای اوتامندی روی بیل اعتقاد به پنالتی داشت که چاکر داور ترکیه ای چنین نظری نداشت.

بازی دو تیم تهاجمی تر از نیمه نخست در جریان بود که در دقیقه ۷۱ ضربه سر خسه به شکل خطرناکی از روی دروازه منچستر سیتی به بالای دروازه رفت. چند دقیقه بعد ضربه محکم گرث بیل دروازه من سیتی را تهدید کرد.

در دقیقه ۷۷ خطای اوتامندی روی لوکاس می توانست یک ضربه پنالتی برای رئال بدنبال داشته باشد اما داور این اعتقاد را نداشت. رئال مادرید که کاملا برتر از سیتی بازی می کرد در دقیقه ۸۰ بدشانس بود که جو هارت توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

حملات رئال ادامه داشت و این بار ضربه په په را جو هارت دفع کرد تا دروازه میزبان بسته باقی بماند. در دقایق پایانی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و ضربه کوین دی بروین را نیز ناواس به کرنر فرستاد تا دو تیم بدون گل به کار خود پایان دهند.

حالا بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تعیین کننده خواهد بود. بازگشت کریستیانو رونالدو به طور حتم بار تهاجمی رئال را افزایش خواهد داد و به نظر می رسد منچستر سیتی در زمین حریف با شرایط سختی مواجه خواهد بود.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .