تبیان، دستیار زندگی
تربیت هزار حافظ یک جزء قرآن کریم در منطقه آزاد اروند طی بازه زمانی 4 ماهه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تربیت هزار حافظ یک جزء قرآن کریم در منطقه آزاد اروند طی بازه زمانی 4 ماهه

قرآن

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا سیدمرتضی نعمت زاده سه شنبه در حاشیه نشست شورای راهبردی قرآن منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت:رویكرد مهمی كه در این منطقه پیگیری می شود، حفظ با مفهوم قرآن كریم است به این معنی كه تنها حافظ قرآن تربیت نمی شود، بلكه حافظ قرآنی یك متفكر و اندیشمند قرآنی است و با عمق مفاهیم و معارف قرآن آشنا باشد.
وی ابراز امیدواری كرد تا با تربیت یك هزار حافظ قرآنی، نهضت بزرگ تربیت حافظ قرآن در منطقه آزاد اروند ایجاد شود.
نعمت زاده گفت:برنامه ای نیز با عنوان ' آفاق نور ' در منطقه آزاد اروند برنامه ریزی شده كه در آن، موسسات و مهدهای قرآنی برنامه های قرآنی را برگزار كرده و هزینه آن را سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت می كند و بر این اساس، هر هفته یك محفل انس با قرآن در این مهد ها برگزار می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:سال گذشته اقدامات مناسبی برای توسعه فرهنگ قرآنی و آموزش قرآن در منطقه آزاد اروند اجرا شد كه از این موارد می توان به برگزاری محفل انس با قرآن در سطح بین المللی و حضور قاریان مطرح بین المللی همچون استاد محمود انور شحات یاد كرد.
وی بر تجمیع تمامی توانمندی های موسسات دولتی و غیر دولتی و تشكل های مردم نهاد و بنگاه ها و موسسات اقتصادی در جهت كمك و پشتیبانی به حركت قرآنی در منطقه آزاد اروند تاكید كرد.
چهارمین شورای كاربردی قرآنی مناطق آزاد كشور با حضور دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد كشور در سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان برگزار شد.
3015/6125


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .