تبیان، دستیار زندگی
اترفجر 80 هزار نفر از نمایش های صحنه ای و یكصد هزار نفر از نمایش های خیابانی دیدن كردند . ستاد برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام كرد: طی 9 شب برگزاری این جشنواره بالغ بر 80 هزار نفر از نمایش‌‏...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال چشمگیر از جشنواره تئاترفجر

80 هزار نفر از نمایش های صحنه ای و یكصد هزار نفر از نمایش های خیابانی دیدن كردند .

ستاد برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام كرد: طی 9 شب برگزاری این جشنواره بالغ بر 80 هزار نفر از نمایش‌‏های صحنه‌‏ای و نزدیك به یكصد هزار نفر از نمایش‌‏های خیابانی دیدن كردند.

به گزارش ایلنا، در میان تالارهای نمایشی بزرگ ، تالارهای وحدت، اصلی و هنر پذیرای تماشاگران مشتاق بیشتری بودند و از میان تالارهای كوچك جشنواره نیز هم چون قشقایی،‌‏ چهار سو ، مولوی و سایه اگر چه با ازدحام جمعیت همراه بودند، اما در مجموع با حداكثر ظرفیت موجود خود پذیرای خیل علاقمندان هنر تئاتر شدند.

صف‌‏های طولانی تماشاگران برای ورود به تالارهای نمایشی از جلوه‌‏های جشنواره امسال بود كه در نیمه برپایی جشنواره ، استقبال گسترده مردم، ستاد برگزاری را بر آن داشت تا بابت ظرفیت محدوده تالارها از تماشاگران عذرخواهی كند.

بخش صحنه‌‏ای بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 18 تا 26 دی ماه در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تالار وحدت، تالار مولوی، تالار هنر و تماشاخانه هنر حوزه هنری و بخش خیابانی این دوره نیز در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر، محوطه تالار مولوی، محوطه فرهنگسرای نیاوران و محوطه فرهنگسرای بهمن اجرا شد .

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجرشب گذشته 27 دی ماه در تالار وحدت به كار خود پایان داد.

منبع : خبرگزاری کار ایران