تبیان، دستیار زندگی
بود توماس دال، سرمربی هامبورگ در نخستین اظهارنظرش پس از بازگشت به آلمان، از عملكرد مهدی مهدوی‌كیا، بازیكن ایرانی و با سابقه‌ی هامبورگ در طی این اردوی ده روزه ابراز رضایت كرد. توماس دال پس از بازگشت این تیم به آلمان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توماس دال: مهدوی‌كیا برنده‌ی اردوی دبی بود


توماس دال، سرمربی هامبورگ در نخستین اظهارنظرش پس از بازگشت به آلمان، از عملكرد مهدی مهدوی‌كیا، بازیكن ایرانی و با سابقه‌ی هامبورگ در طی این اردوی ده روزه ابراز رضایت كرد.

توماس دال پس از بازگشت این تیم به آلمان در گفت‌وگو با روزنامه‌های شهر هامبورگ همچون «هامبورگر آبندبلات» و یا «مورگن پست» عملكرد مهدوی‌كیا را متقاعد كننده خواند و از آمادگی دوباره «كیا» ابراز خشنودی كرد.

دال در پاسخ به پرسش خبرنگار آبندبلات كه از او پرسیده بود كدام بازیكن پیشرفت كرده است؛ پاسخ داد:« فكر می‌كنم آلكساندر لاس به فرم و آمادگی خوب خود رسیده باشد، او خود را به خوبی نشان داد. دیوید یارولیم هم دوباره به راه افتاده است. فان در فارت هم این گونه به نظر می‌رسید. مهدی مهدوی‌كیا هم دوباره به تكاپو افتاده است.»

دال همچنین به خبرنگار «مورگن پست» گفت كه مهدی مهدوی‌كیا در كنار لاس و یارولیم برندگان اردوی ده روزه‌ی هامبورگ در دبی بوده‌اند:« مهدی مهدوی‌كیا هم آماده بود و در عملكردش قدرتمندی دیده می‌شد.»

شکست 2 بر 1 تیم ملی ایران از هامبورگ