تبیان، دستیار زندگی
آیت الله محمدعلی موحدی : از مسئولان دولتی می خواهم با پرهیز از دخالت در انتخابات از هرگونه اقدامی که سلامت انتخابات را مخدوش سازد خودداری نمایند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسئولان دولتی در انتخابات دخالت نکنند

آیت الله محمدعلی موحدی : از مسئولان دولتی می خواهم با پرهیز از دخالت در انتخابات از هرگونه اقدامی که سلامت انتخابات را مخدوش سازد خودداری نمایند.

بخش سیاست تبیان

موحدی کرمانی

به گزارش تبیان به نقل از حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با صدور اطلاعیه ای که به مناسبت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی صادر شده تأکید کرد: از مسئولان دولتی می خواهم با پرهیز از دخالت در انتخابات از هرگونه اقدامی که سلامت انتخابات را مخدوش سازد خودداری نمایند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ملت شریف و مؤمن ایران اکنون که قرار است مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تعدادی از حوزه ها در تاریخ دهم اردیبهشت جاری برگزار شود جا دارد از جانب خود و نیز از سوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان از حضور آگاهانه شما در مرحله اول این انتخابات و نتایج دلگرم کننده و امیدبخش آن در سطح کشور سپاسگزاری نمایم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از عموم کسانی که در مرحله دوم واجد شرایط رأی دادن هستند دعوت می کنم تا با حضور مجدد پای صندوق های رأی و انتخاب کسانی که افکار و عقاید آنها در مسیر مصالح و منافع ملی و حفظ استقلال کشور و تقویت اسلام و انقلاب اسلامی قرار دارد، دین خود را نسبت به امام راحل و شهیدان ادا کنند و با یادآوری تجربه تلخ رفتارهای قانون شکنانه بعضی جریانات سیاسی مانع تکرار آن تجربه ها شوند.

در اطلاعیه دبیرکل جامعه روحانیت آمده است: از مسئولان دولتی نیز می خواهم با پرهیز از دخالت در انتخابات از هرگونه اقدامی که سلامت انتخابات را مخدوش سازد خودداری نمایند. از خداوند قادر متعال مسئلت می کنم نتیجه انتخابات دوره دهم، مجلسی باشد که بتواند به دور از حاشیه سازی های ملال آور و تفرقه انگیز، حل مشکلات واقعی مردم را وجهه همت خود قرار دهد.


منبع : تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .