تبیان، دستیار زندگی
ر تلویزیون اتفاق خوشایندی نیست ارژنگ امیرفضلی معتقد است: ورود یك سری نابازیگر‌ به مجموعه‌های تلویزیونی كه برای بیننده هم جذاب نیست، بزرگترین ضعف بازیگری در تلویزیون است كه اصلا اتفاق خوشایندی نیست. این بازیگر كه به ز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارژنگ امیرفضلی: ورود نابازیگر‌ها در تلویزیون اتفاق خوشایندی نیست

ارژنگ امیرفضلی معتقد است: ورود یك سری نابازیگر‌ به مجموعه‌های تلویزیونی كه برای بیننده هم جذاب نیست، بزرگترین ضعف بازیگری در تلویزیون است كه اصلا اتفاق خوشایندی نیست.

این بازیگر كه به زودی در مجموعه‌ی تلویزیونی 90 شبی «سلام» ایفا نقش خواهد كرد در گفت‌وگو با ایسنا ، گفت: در این مجموعه نقش پسری 35 ساله و دایی خانواده را بازی می‌كنم كه فارغ‌التحصیل رشته‌ هنرهای تجسمی است كه بیشتر زمان خود را در اتاق خودشان، فیلم دیدن، نقاشی كردن و غیره سپری می‌كند و معمولا در خودش است.

وی درباره‌ی كامل نبودن فیلمنامه و تاثیر آن در روند كاری بازیگر اظهار كرد: مجموعه‌ی تلویزیونی«سلام» اپیزودیك است و اول و آخر داستان‌هایی كه در اختیار داریم مشخص است.

امیرفضلی با بیان این مطلب كه حضور «گلاب آدینه» به عنوان بازیگردان در این مجموعه خیلی خوب و موثر است اظهار كرد: وقتی بازیگر هستی خیلی چیزها را نمی‌بینی. در صورتی كه وقتی در آن تغییر ایجاد می‌شود بیننده آن را می‌فهمد و تشخیص می‌دهد.

این بازیگر در پایان اضافه كرد: گلاب آدینه بر روی چیزهایی تاكید می‌كند كه خود من تا به حال روی آن‌ها دقت نداشته‌ام و نمی‌دانیم چه ایراداتی است. در حالی كه وقتی ایردهای ریزریز كنار هم قرار می‌گیرند تغییرات زیادی ایجاد می‌شود.

منبع : ایسنا

لینک:

پشت صحنه ای از 90 شبی « سلام »