تبیان، دستیار زندگی
آغاز جشنواره مسابقات قرآن و نهج البلاغه کمیته امداد در مشهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز جشنواره مسابقات قرآن و نهج البلاغه کمیته امداد در مشهد

مسابقه

به گزارش تبیان به نقل از  ایرنا، محسن مسعودیان روز شنبه در حاشیه آیین آغاز این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره در رشته های ترتیل، حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از امروز آغاز و طی چهار دوره اردویی برگزار می شود
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای قرآنی و ایجاد سبك زندگی بر مبنای قرآن و نهج البلاغه در سطح خانواده های مددجو عنوان كرد.
این مسئول با اشاره به اینكه در هر دوره هشت استان از سراسر كشور به صورت منطقه ای در این مسابقات به رقابت می پردازند، افزود: گروه مخاطب شركت كننده در هر دوره از این مسابقات 300 مادر و دختر بازمانده از تحصیل، دانشجو و مدیران و معاونان كانونها و مدیران و مربیان پرورشی خوابگاه های این نهاد هستند كه در مجموع در قالب چهار دوره با هم رقابت می كنند.
وی اظهار كرد: به طور كلی هزار و 200 مددجو در این دوره از مسابقات شركت و با یكدیگر رقابت می كنند كه در هر گروه از سه نفر منتخب نهایی تجلیل و تقدیر می شود.
مسعودیان گفت: در دوره نخست این مسابقات استانهای اصفهان، سمنان، مركزی، خراسان رضوی، یزد، تهران، قم و خراسان شمالی از امروز رقابت خود را آغاز كردند كه این مسابقات برای مدت چهار روز ادامه دارد.
وی بیان كرد: شركت در محفل های انس با قرآن، بازدید از اماكن دیدنی، زیارت حرم مطهر و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های این مسابقات است.
دوره های بعدی این دوره از مسابقات در تاریخ های 11، 18 و 25 اردیبهشت ماه جاری با حضور منتخبان قرآنی دیگر استانها در مشهد مقدس برگزار می شود.
7496/5132


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .