تبیان، دستیار زندگی
برگزاری مجالس انس با قرآن کریم با حضور قاریان ایرانی در کویت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری مجالس انس با قرآن کریم با حضور قاریان ایرانی در کویت

قرآن

به گزارش تبیان به نقل از  ایرنا در این مراسم نورانی كه همزمان با ایام پرفضیلت ماه رجب برپاشد فلاح تبسم چهره با صدای دلنشین خود آیاتی از كلام وحی را تلاوت كرد كه با استقبال حضار در این مجالس قرار گرفت .
تلاوت این قاری برجسته كه در هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم كویت از میان 100 قاری بین المللی از 50 كشور جهان موفق به كسب مقام سوم شد بسیار پرشور اجرا شد و بارها مورد تشویق و تقدیر شنوندگان قرار گرفت .
محمد محمودی حافظ نوجوان كشورمان نیز بانوای دلنشین به ترتیل آیاتی از قرآن كریم پرداخت و نمازگزاران مساجد و شركت كنندگان در محافل انس با قرآن از تلاوت این نوجوان 15 ساله كشورمان لذت بردند .
مراسم مشابهی در مجتمع آموزشی مدارس جمهوری اسلامی ایران در كویت نیز با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش كویت ، سرپرست مجتمع و جمعی از مربیان و دانش آموزان ایرانی برگزار شد .
در این مراسم باشكوه محمد محمودی حافظ كل قرآن كریم از دانش آموزان دعوت می كرد آیه ای از قرآن كریم تعیین كنند تا وی آیه های بعدی را تكمیل و تلاوت كند كه موجب شگفتی و حیرت حضار می شد .
مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و تلاوت قرآن كریم با حضور ولی عهد كویت و سفیر كشورمان و اهدای جوایز به قاریان برتر روز چهارشنبه گذشته به كار خود پایان داد .
شبك **خاورم*320**1917


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .