تبیان، دستیار زندگی
مدرسه فقهی اهل البیت(ع) دانش پژوه می پذیرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدرسه فقهی اهل‌البیت(ع) دانش‌پژوه می‌پذیرد

اهل بیت

‌حجت‌الاسلام والمسلمین علی سمندری، مسئول امور اداری مدرسه فقهی اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: این مدرسه در سطح خارج، هفتمین دوره و در سطح دو و سه، سومین دوره پذیرش خود را سپری می‎کند.
وی ادامه داد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای حضور در آزمون این مدرسه در سال جدید تا دهم اردیبهشت ماه از طریق سایت اطلاع‌رسانی به نشانی tafaqoh.ir و همچنین حضوری امکان‌پذیر خواهد بود.
سمندری عنوان کرد: ثبت نام حضوری در مدرسه فیضیه و مدرسه فقهی اهل‌البیت(ع) به نشانی خیابان صفائیه، کوچه آمار فرعی سوم سمت چپ پلاک 56 امکان‌پذیر است.
 23 اردیبهشت؛ زمان آزمون
مدیر امور اداری این مدرسه تصریح کرد: مواد آزمونی براساس دروس سال قبل است و آزمون مربوطه نیز روز 23 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مدرسه با مجوز حوزه علمیه فعالیت دارد و مباحث تخصصی اصول و فقه آموزش داده می‌شود گفت: محدودیتی برای پذیرش طلبه واجد شرایط که بتواند در ازمون ورودی قبول شود و برگه ارزشیابی خود را کسب کند وجود ندارد.
سمندری بیان کرد: داشتن معدل حداقل 18 و اتمام سطح از مهمترین شرایط پذیرش داوطلبان در این مدرسه است و آموزش پایان‌نامه‌نویسی و تحقیق پایانی، استفاده از کتابخانه و فضای مجازی، آموزش کفایه، تامین حجره و پرداخت کمک هزینه تحصیلی نیز از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه محسوب می‌شود.


iqna.ir | خبرگزاری بین المللی قرآن

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .