تبیان، دستیار زندگی
اعزام 80 فعال قرآنی استان لرستان به نمایشگاه بین المللی کتاب
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام 80 فعال قرآنی استان لرستان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب

قرآن

به گزارشتبیان به نقل از  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه سه‌گانه حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیر کل ارشاد لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی این استان و منصور احمدی، مسئول دفتر امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان، امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح در دفتر مدیرکل ارشاد تشکیل شد.
این جلسه با دو موضوع همسان‌سازی و یکسان‌سازی فعالیت‌های قرآنی سطح استان و اعزام قرآنیان به نمایشگاه کتاب امسال برگزار شد.
طی این جلسه در راستای رفع موازی‌کاری تشکل‌های قرآنی استان و تقویت فعالیت‌های قرآنی در سال 95 با بهره‌مندی از ظرفیت‌های جدید با تمام دستگاه‌ها و مدیران قرآنی و فرهنگی استان بحث و تبادل‌ نظر شد.  
براساس این گزارش، براساس برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در شهر آفتاب و انجام برنامه‌های جنبی استان‌ها در هر روز و اختصاص 16 اردیبهشت‌ماه به استان لرستان، مقرر شد 80 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی، قاریان و گروه تواشیح به نمایشگاه اعزم شوند که طی استفاده از نمایشگاه کتاب به اجرای برنامه‌های قرآنی که نماد فعالیت‌های سطح استان است بپردازند.


iqna.ir | خبرگزاری بین المللی قرآن

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .