تبیان، دستیار زندگی
«سفر کلاغ» کتاب شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«سفر کلاغ» کتاب شد

«سفر کلاغ» اثر مشترک بابک صابری و شبنم چایچیان همزمان به زبان فارسی و اسپانیایی منتشر می شود.

«سفر کلاغ» کتاب شد

کتاب های طوطی (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) این کتاب را در ایران منتشر خواهد کرد. ماجرای کتاب از این قرار است که کلاغی پیش از سفر خود به دنبال مایحتاج سفرش  می گردد و  درنهایت می فهمد چه چیزهایی برای سفر خود نیاز دارد.

این کتاب که بازتاب دوستی، صلح و صبر و بردباری است در راستای اهداف کتاب های طوطی به انتشار خواهد رسید. چندی پیش انتشارات فاطمی خبر از تولید کتاب هایی در حوزه ادبیات داستانی و غیرداستانی در حوزه کودک و نوجوان داده بود. قرار است همچون گذشته این انتشارات آثاری فاخر را به انتشار برساند که مفاهیمی قابل درک برای تمام کودکان داشته باشند.

انتشارات کتاب های طوطی با خریداری حق انتشار کتاب های لاتین و تولید محتوای قابل ترجمه در دیگر کشورها فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است با توجه به نیازهای واقعی کودکان و نوجوانان ایرانی کتاب و محتوای خواندنی و آموزشی برای تمام گروه های سنی این رده تولید کند.

«سفر کلاغ» نیز با تکیه بر اهداف این بخش و بیانی داستانی ٓ تصویری که مفاهیم مشترک جهانی دارد قرار است توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق به زبان های اسپانیایی و پرتغالی جهت عرضه در آمریکای لاتین نیز ترجمه و منتشر شود.


منبع: مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .