تبیان، دستیار زندگی
نگاه دشمن به درون کشور ماست و مسلما حضور حداکثری مردم در نقش برآب شدن نقشه های دشمنان موثر خواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احتمال ریاست لاریجانی

نگاه دشمن به درون کشور ماست و مسلما حضور حداکثری مردم در نقش برآب شدن نقشه های دشمنان موثر خواهد بود.

بخش سیاست تبیان

بیاتیان

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد بیاتیان با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه 69 نفر از نمایندگان مجلس روز دهم اردیبهشت انتخاب می شوند، حضور حداکثری مردم در این مرحله از انتخابات حائز اهمیت است.

کاهش درصد خطا!

عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم در دور دوم، درصد خطا را کاهش داده و نمایندگان واقعی مردم را راهی مجلس می کند.

وی با بیان اینکه انتخابات در بعد بین المللی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: نگاه دشمن به درون کشور ماست و مسلما حضور حداکثری مردم در نقش برآب شدن نقشه های دشمنان موثر خواهد بود.

بیاتیان با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدای انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: امیدوارم کاندیداهایی که به دور دوم انتخابات راه یافته اند با لحاظ اخلاق و عنوان کردن برنامه هایشان در چارچوب قوانین بتوانند رأی مردم را به بهترین و سالم ترین شیوه بدست آورند.

واکسینه شدن نظام در پرتو انتخابات

نماینده بیجار با اشاره به مانور جریان های سیاسی بر حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات اظهار داشت: همه ما در درون کشتی نظام هستیم و معتقدیم که حضور حداکثری مردم در عرصه هایی چون انتخابات، نظام را در برابر حملات و توطئه های دشمنان واکسینه می کند.

وی با بیان اینکه در مجلس آینده شاهد وزن کشی میان دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب خواهیم بود، افزود: رقابت و وزن کشی اصلی این دو جریان سیاسی بیشتر حول محور ریاست مجلس نمود می یابد.

بیاتیان با بیان اینکه هر دو جناح سیاسی به دنبال آن هستند که کاندیدای خود را در صدر مجلس ببینند، اظهار داشت: بر اساس شنیده ها اصلاح طلبان به محوریت عارف تصور می کنند که اگر در مرحله دوم انتخابات تعداد بیشتری از کاندیداهایشان به مجلس راه یابند، می توانند در انتخاب رئیس مجلس نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

تریبون انتخاباتی در بهارستان!

عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به اینکه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت، متذکر شد: از آنجایی که تریبون مجلس می تواند در انتخابات آینده ریاست جمهوری موثر باشد، گروه های مختلف سیاسی به دنبال آن هستند که بتوانند وزن بیشتری در مجلس داشته باشند.

بیاتیان پیرامون انتخاب رئیس مجلس دهم بیان داشت: همه می دانیم بین لاریجانی و عارف برای کسب این کرسی رقابت است ولی بر اساس آنچه که می بینیم و می شنویم به احتمال زیاد لاریجانی به عنوان رئیس مجلس دهم انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه لاریجانی در مجلس نهم مدیریت و میزان تأثیرگذاری اش را نشان دا،د افزود: لاریجانی به خوبی و با جلوگیری از افراط و تفریط توانست از شعار اعتدالی که امروز دولت پرچمش را بلند کرده است بهره بگیرد.

بیاتیان با اشاره به آرایش سیاسی مجلس در دور دوم انتخابات تصریح کرد: علی رغم اینکه چهره های مطرح اصولگرایی به مجلس دهم راه نیافتند، معتقدم اولویت و اکثریت تعدادی مجلس با اصولگرایان خواهد بود و اصلاح طلبان در نهایت احتمالا حدود 100 نماینده در مجلس دهم داشته باشند.


منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .