تبیان، دستیار زندگی
سایت MDOG.COM وبلاگ نویسی را از حیطه انحصاری کامپیوترها خارج کرده و این کار را به صورت کامل و آنی از طریق تلفن همراه ممکن نموده است. بر اساس این خبر، به یمن سیستم ورودی جدید وبلاگ همراه MDOG.COM، وبلاگ نویسان می توانند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وبلاگ نویسی، این بار در تلفن همراه


سایت MDOG.COM وبلاگ نویسی را از حیطه انحصاری کامپیوترها خارج کرده و این کار را به صورت کامل و آنی از طریق تلفن همراه ممکن نموده است.

بر اساس این خبر، به یمن سیستم ورودی جدید وبلاگ همراه MDOG.COM، وبلاگ نویسان می توانند از طریق هر یک از تلفن های همراهی که قابلیت دسترسی به اینترنت را دارند به راحتی عناوین بلاگ های مورد نظر را خوانده و یا مطالب خود را ارسال کنند و یا اینکه تصاویر مورد نظر خود را آپلود کرده و همچنین به هرگونه اظهار نظری در خصوص هر یک از بلاگ ها، پاسخ دهند.

کاربران اکنون به راحتی می توانند جستجوگر تلفن همراه خود را بر روی MDOG.COM تنظیم کرده و واژه "BLOGS" را انتخاب کنند و سپس آدرس کامل اینترنتی بلاگ مورد نظر را وارد کنند.

بر اساس این خبر هر یک از استفاده کنندگان تلفن همراه صرف نظر از اینکه از چه شرکتی سرویس می گیرند و یا اینکه از چه پلتفورمی برای بلاگ ها استفاده می کنند، می توانند در MDOG.COM، تصاویر را آپلود کرد و یا بلاگ های مورد نظر خود را بخوانند.

لازم به ذکر است که از طریق این ورودی جدید، بلاگ ها در تمامی سرویس های اصلی مربوط به بلاگ نظیر (BLOGGER, WORDPRESS, TYPEPAD, XANGA, BLOGS.COM, AOL BLOGS, LIVEJOURNAL) برای هرگونه گوشی تلفن همراهی که قابلیت دسترسی به اینترنت را دارد ، قابل دسترسی هستند.

منبع : ITIRAN.COM


مطالب مرتبط :

1. بهترین های موبایل در سال 2006

2. وبلاگ نویس ها ، زیباتر بنویسید!

3. ظاهری مناسب برای وبلاگ شما