تبیان، دستیار زندگی
مانور فرهنگ سازی رعایت حریم خط سفید با رویکرد محلی در میدان مادر تهران برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مانور «خط سفید» در میدان مادر برگزار شد

مانور فرهنگ سازی رعایت حریم خط سفید با رویکرد محلی در میدان مادر تهران برگزار شد.

بخش اجتماعی تبیان
مانور خط سفید

مانور فرهنگ سازی رعایت حریم خط سفید با رویکرد محلی و شمارکت هنرمندان، شورایاران، نخبگان منطقه و حضور نونهالان مهدهای کودک و مسئوولان شهری این منطقه  برگزار شد.

شاهوردیان شهردار ناحیه 4 در حاشیه این مراسم گفت: طرح خط سفید فقط یك طرح ترافیكی نیست، بلكه یك طرح فرهنگی و اجتماعی با شاخصه های متفاوت برای تغییر پذیری تفكر مردمی از فضای ترافیكی به سمت نظم پذیری آنان است.

وی افزود: هرچه در این طرح بیشتر تلاش كنیم، نتایج بهتری در دیگر موضوعات خواهیم داشت و امروزه كار ما سخت است، چرا كه این موضوع برای آیندگان نیز قرار است اتفاق بیفتد و آموزش و فرهنگسازی یكی از نكات اصلی در این طرح محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای طرح خط سفید باعث می شود شهروندان به قوانین راهنمایی و رانندگی دقت بیشتری داشته و از حوادث مختلف جلوگیری شود. گاهی اوقات به دلیل بی دقتی و بی نظمی عابران تصادف های بزرگی در شهر روی می دهد كه در مواقعی هم متأسفانه مرگ راننده یا عابران را در پی دارد كه برای برطرف كردن این مسائل بهتر است با افزایش فرهنگ صحیح ترافیك به امنیت بیشتر در معابر شهر كمك كنیم.

در این مانور کودکان مهدکودک های سطح منطقه با شعار" آسمان آبی-زمین پاک حق همه ما بچه هاست" مسیر خیابان حصاری تا میدان مادر را  پیمودند.



منبع: خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .