تبیان، دستیار زندگی
در روزهای گذشته اصلاح طلبان از شگردهای خاصی استفاده کرده اند؛ آنها می گویند باید دور دوم انتخابات را تهرانیزه کنیم که واقعا چنین اظهاراتی جای تعجب دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش اصولگرایان به سخنان عارف

در روزهای گذشته اصلاح طلبان از شگردهای خاصی استفاده کرده اند؛ آنها می گویند باید دور دوم انتخابات را "تهرانیزه" کنیم که واقعا چنین اظهاراتی جای تعجب دارد.

بخش سیاست تبیان

سجادی

سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به برنامه های جبهه متبوعش برای دور دوم انتخابات مجلس دهم، اظهار داشت: کاندیداهای اصول گرایی که در دور اول انتخابات از طرف جامعه روحانیت مبارز، جبهه پیروان و سایر تشکل های اصول گرا حمایت شدند همچنان در دور دوم مورد حمایت قرار خواهند گرفت و از روز گذشته نیز تبلیغات لازم برای آنها آغاز شده تا اکثریت کرسی های مجلس آینده به اصول گرایان اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه اصول گرایان تا قبل از برگزاری دور دوم انتخابات موفق به کسب 104 کرسی مجلس شده اند، خاطرنشان کرد: در دور دوم ممکن است برخی کاندیداها مشی مستقل داشته باشند که اگر به منش اصول گرایی نزدیک باشند از طرف ما مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اهمیت دورم دوم انتخابات و طرح برخی اظهار نظرات از سوی اصلاح طلبان، گفت: در روزهای گذشته اصلاح طلبان از شگردهای خاصی استفاده کرده اند؛ آنها می گویند باید دور دوم انتخابات را "تهرانیزه" کنیم که واقعا چنین اظهاراتی جای تعجب دارد. مسئله انتخابات در تهران با شهرستان ها کاملا متفاوت است، چرا که بافت سیاسی، قومی و اجتماعی شهرستان ها با مرکز کشور کاملا متفاوت است.

سجادی ادامه داد: در شهر تهران مردم به لیست رای می دهند و حتی با وجود اینکه برخی از افراد لیست ها ناشناخته هستند مورد حمایت قرار می گیرند، چرا که موضوع انتخابات در تهران با دیگر شهرها کاملا متفاوت است، در برخی حوزه های انتخابیه نیاز به انتخابات یک تا 2 نماینده وجود دارد، پس باید پرسید هدف از "تهرانیزه" کردن انتخابات چیست؟ مردم در دور دوم به سوابق و نامزدها رای خواهند داد و طرح این موضوعات شائبه برانگیز است.

وی در پایان اظهار داشت: در 20 استان کشور از نامزدهای انتخابات به حمایت خواهیم پرداخت و امیدواریم مجلس آینده با تبلیغات مناسب در هفته جاری با اکثریت اصول گرایان تشکیل شود.



منبع : خبرآنلاین

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .