تبیان، دستیار زندگی
بنده معتقدم همانطور که در گذشته ثابت شد بارها و بارها نمی توان به آمریکا اعتماد کرد، آمریکا با مصادره اموال ایران بر این موضوع صحه گذاشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیگیری اموال مصادره شده ایران از طریق دادگاه لاهه

بنده معتقدم همانطور که در گذشته ثابت شد بارها و بارها نمی توان به آمریکا اعتماد کرد، آمریکا با مصادره اموال ایران بر این موضوع صحه گذاشت.

بخش سیاست تبیان

محسنی

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم سبزوار در واکنش به حکم دیوان عالی آمریکا مبنی بر مصادره دومیلیارد دلار از دارایی های ایران برای پرداخت خسارت به خانواده های قربانیان انفجار 1983 بیروت، گفت: اقدام اخیر آمریکا یک استراتژی کلی در راستای ایران ستیزی است.

وی با بیان اینکه اقدامات اخیر آمریکا روز به روز دیوار بی اعتمادی را بلندتر می کند، افزود: بنده معتقدم همانطور که در گذشته ثابت شد بارها و بارها نمی توان به آمریکا اعتماد کرد، آمریکا با مصادره اموال ایران بر این موضوع صحه گذاشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اقدام اخیر آمریکا در مصادره اموال ایران نشان می دهد هرچند ما با آمریکا بر سر موضوعاتی به نتیجه برسیم، اما بازهم آمریکایی ها مطلب دیگری را در راستای مبارزه با ایران دنبال خواهند کرد.

محسنی ثانی در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا خواستار شد تا وزارت امورخارجه و بانک مرکزی از طریق مجامع بین المللی و دادگاه لاهه پیگیر دست اندازی و دستبرد آمریکا به اموال ایران باشند.


منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .