تبیان، دستیار زندگی
انی مخالفت سایپا با انتقال بازیکنانش باشگاه سایپا با حضور قرضی یزدانی و آشتیانی در الاهلی امارات مخالفت كرد مسئولان باشگاه سایپا پیشنهاد سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات برای حضور قرضی یزدانی و‌ ‏آشتیانی در این تیم را...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد الاهلی به داریوش یزدانی

مخالفت سایپا با انتقال بازیکنانش


باشگاه سایپا با حضور قرضی یزدانی و آشتیانی در الاهلی امارات مخالفت كرد

مسئولان باشگاه سایپا پیشنهاد سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات برای حضور قرضی یزدانی و‌ ‏آشتیانی در این تیم را رد كردند.

به گزارش تبیان وینفرد شفر"، سرمربی تیم الاهلی پس از پایان دیدار دوستانه این تیم برابر تیم فوتبال سایپای تهران با حضور در رختكن نماینده كشورمان خواستار به خدمت‌‏گیری داریوش یزدانی و جواد آشتیانی به عنوان یار قرضی در دیدار فینال جام اتحاد باشگاه‌‏های امارات برابر تیم الجزیره شد .

بر اساس این گزارش ، مسئولان تیم سایپا پس از دریافت این پیشنهاد در تماس با مسوولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال كشورمان و اطلاع از اینكه در صورت صدور كارت( آی . تی . سی ) این دو بازیكن و بازی در جام حذفی امارات سه هفته از بازی‌‏های لیگ برتر فوتبال كشورمان را از دست می دهند از پذیرفتن این پیشنهاد صرف نظر كرده و با حضور این دو بازیكن در تیم الاهلی مخالفت كردند.

با این حال شفر ، سر مربی تیم الاهلی پس از اطلاع از این موضوع در خصوص به خدمت گیری داریوش یزدانی برای فصل 2007-2008 لیگ برتر امارات با مسوولان باشگاه سایپا وارد مذاكره شد و گفته است كه در صورت بازگشت علی كریمی , به تیم الاهلی قصد دارد از یزدانی در كنار كریمی در تركیب تیمش استفاده كند.

مسوولان سایپا در این خصوص هنوز پاسخی قطعی به باشگاه الاهلی نداده‌‏اند و در حال بررسی شرایط هستند.

گزارش تصویری از دیدار استقلال - سایپا

داریوش یزدانی هم به جرگه متاهلین پیوست