تبیان، دستیار زندگی
با گذشت 72ساعت از زمان شروع تبلیغات رسمی دور دوم دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حامیان هشت نامزد به دور دوم راه یافته در چهار حوزه انتخابیه استان فارس رقابت تنگاتنگی را در قالب های مختلف تبلیغی از نصب پوستر گرفته تا برگزاری برنامه های سخنرانی و محفلی آغ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبلیغات دور دوم مجلس

با گذشت 72ساعت از زمان شروع تبلیغات رسمی دور دوم دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حامیان هشت نامزد به دور دوم راه یافته در چهار حوزه انتخابیه استان فارس رقابت تنگاتنگی را در قالب های مختلف تبلیغی از نصب پوستر گرفته تا برگزاری برنامه های سخنرانی و محفلی آغاز کرده اند.

انتخابات

بخش سیاست تبیان

مردم فهیم و آگاه استان فارس در هفتم اسفندماه 94در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور بالای 60درصدی خود تکلیف 14کرسی از 18کرسی نمایندگی این دیار در مجلس دهم را روشن کردند و این روزها در حوزه های انتخابیه شیراز ، ممسنی و رستم ، داراب و نی ریز و استهبان هم خود را برای حضور پر نشاط دیگری در دهم اردیبهشت ماه جاری آماده می کنند تا تکلیف چهار کرسی مانده در این استان را مشخص کنند.
فرمانداران این حوزه های انتخابیه ضمن فرا خواندن مردم برای حضور گسترده و حماسی در این مرحله از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل برای جمع آوری و صیانت از تک تک آرای مردم خبر دادند.
آنان در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا مستقر در این چهار حوزه انتخابیه افزودند: بدون شک واجدین شرائط رای دادن در این حوزه های انتخابیه در روز دهم اردی بهشت ماه با حضور حماسی خود چون مرحله قبل در هفتم اسفند یکبار دیگر جهانیان را بهت زده خواهند کرد و نشان خواهند داد که همچنان به دستاوردهای انقلاب چندین دهه ای خود وفادارند.
رهام پیکری فرماندار شهرستان ممسنی که با دیگر شهرستان همجوارش رستم یک حوزه انتخابیه را تشکیل می دهند همراهی و حضور و نشاط مردمی این حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفند را ستود و پیش بینی کرد که حضور مردم در پای صندوقهای رای در مرحله دوم هم خیره کننده باشد.

هواداران دو رقیب راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در یک رقابت نفس گیر این روزها در قالب سخنرانی ها و برگزاری نشست های انتخاباتی می روند که در انتخاب نماینده چهارم مردم شیراز در مجلس با حضور حماسی خود در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری را بر افتخارات این دیار مهد تمدن و فرهنگ بیفزایند

اسفندیار احمدی منش فرماندار شهرستان رستم هم گفت :تمهیدات لازم برای جمع آوری آرای مردم در شعب اخذ رای پیش بینی شده از هر حیث آماده شده و قطعا مردم این شهرستان با حضور آگاهانه خود به دو رقیب مرحله دوم رای خواهند داد و یک انتخاب درست را رقم خواهند زد.
به گفته پیکری و احمدی منش دو فرماندار مستقر در یک حوزه انتخابیه از رقابت تنگاتنگ حامیان نامزدهای دور دومی این حوزه انتخابیه سخن گفتند و از هواداران نامزدهای این دور خواستند تا در زمان تعیین شده تبلیغات رسمی رعایت موازین قانونی را کنند.
به گفته عبدالرضا قاسمپور فرماندار داراب دیگر حوزه انتخابیه فارس که انتخاباتش به دور دوم کشیده شده است ، شور و نشاط وصف ناپذیری میان حامیان نامزدهای این دور از انتخابات پدید آمده و شواهد حکایت از این دارد که یک انتخاب سالم و در عین حال با حضور گسترده مردمی را در نقطه از فارس پهناور شاهد باشیم .
محمد مهدی شرفی و امیر امیری فرمانداران حوزه انتخابیه نی ریز و استهبان هم از رقابت فشرده حامیان 2نامزد مرحله دومی این شهرستانها می گویند و اظهار می دارند که فضای سالم و مطلوبی بر فضای تبلیغات این دو شهرستان در قالب یک حوزه انتخابیه وجود دارد.
حیدر عالیشوندی فرماندار شهرستان شیراز که بعنوان یک حوزه مستقل در مرحله اول انتخابات مجلس دهم در هفتم اسفندماه مردم تکلیف سه کرسی از چهار کرسی نمایندگی این شهرستان را روشن کردند ، گفت : هواداران دو رقیب راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در یک رقابت نفس گیر این روزها در قالب سخنرانی ها و برگزاری نشست های انتخاباتی می روند که در انتخاب نماینده چهارم مردم شیراز در مجلس با حضور حماسی خود در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری را بر افتخارات این دیار مهد تمدن و فرهنگ بیفزایند.
برآیند حاصل از رصد فضای انتخاباتی دور دوم مجلس دهم در چهار حوزه انتخابیه استان فارس طی روزهای اخیر نشان می دهد همچنان که مشارکت 64.85 درصدی مردم فارس در انتخابات روز جمعه هفتم اسفند را داشتیم در مرحله دوم هم در حوزه های انتخابیه مشمول نیز مشارکت حداکثری را داشته باشیم .
استان فارس دارای 18کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله اول انتخابات در هفتم اسفندماه 14نماینده این استان با ارای بالا تعیین شدند و در روز دهم اردی بهشت ماه جاری نیز هم در حرکتی خودجوش و مردمی شاهد برگزیده شدن چهار نماینده دیگر این استان در چهار حوزه انتخابیه خواهیم بود.


منبع : ایرنا