تبیان، دستیار زندگی
یادگار گرامی حضرت امام، نوشت: براى من که از آغازین سال هاى جوانى و در حالى که تنها بیست و سه سال داشتم، آنچه باقى مانده تنها خاطره پدر است، شیرین ترین چیز، سخن گفتن از اوست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پست اینستاگرامی روز پدر سید حسن خمینی

یادگار گرامی حضرت امام، نوشت: براى من که از آغازین سال هاى جوانى و در حالى که تنها بیست و سه سال داشتم، آنچه باقى مانده تنها "خاطره پدر" است، شیرین ترین چیز، سخن گفتن از اوست.

بخش سیاست تبیان
سید حسن خمینی و امام خمینی

یادگار گرامی حضرت امام، نوشت: براى من که از آغازین سال هاى جوانى و در حالى که تنها بیست و سه سال داشتم، آنچه باقى مانده تنها "خاطره پدر" است، شیرین ترین چیز، سخن گفتن از اوست.
سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
السلام علیک یا امیر المؤمنین یا على ابن ابى طالب (علیه السلام)
٠فردا روز پدر است. طبیعى است که همه در این روز، بیش از هر زمانى، پدران خود را گرامى داریم و اگر سر بر تیره تراب نهاده اند، آنان را به فاتحه اى یاد کنیم.
٠براى من که از آغازین سال هاى جوانى و در حالى که تنها بیست و سه سال داشتم، آنچه باقى مانده تنها "خاطره پدر" است، شیرین ترین چیز، سخن گفتن از اوست. روشن است که امام همه هویت نسل ماست و من نیز از این قاعده مستثنى نیستم و به همین جهت بود که اگر چه او خود برایمان "پدر بزرگ" بود ولى من هرگز در قامت او تنها یک "پدر بزرگ" را نمى دیدم؛ همه چیز خود را مى دیدم و همه چیز خود را مى جستم. اما باید اذعان کنم که بعد از او و در کنار او و در سایه ى او، پدرم برایم همه چیز بود، چنانکه اکنون نیز در نظرم چنین است. نمى دانم چرا همیشه احساس مى کنم پدرم مظلوم بود و شاید این احساس را برخى دیگر هم داشته باشند. همیشه احساس مى کنم حرف هاى ناگفته اش باقى ماند و در عین حال گاهى فکر مى کنم شاید اگر مى ماند بیش از پیش آزار مى دید.
٠درگذشت ناگهانى و نامترقّبه اش هنوز داغ پایدار خانه ماست.
٠آن زلیخا از سپندان تا به عود
نام اشیا، جمله ،یوسف کرده بود
٠این عکس را با دوربین "کانون اى اِى وان" گرفتم. یادش به خیر با آن دوربین خیلى عکس گرفتم و خوب هم مى گرفتم. از معدود عکس هایى است که امام در آن براى تصویر برداشتن درنگ کردند. امام خیلى روى خوش به عکس گرفتن نشان نمى دادند. تصویر گویاى آن است که زمستان و یا اواخر پاییز برداشته شده است. ١٣٦٧.


منبع : ایسکا نیوز