تبیان، دستیار زندگی
حفظ کل قرآن خود را مدیون مؤسسه مهد قرآن می دانم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حفظ کل قرآن خود را مدیون مؤسسه مهد قرآن می‌دانم

قرآن

سماء بابایی، حافظ روشندل کل قرآن و صاحب مقام اول رقابت‌های بین‌المللی بانوان کشورهای اسلامی دراردن، حفظ کل قرآن خود را مدیون آموزش‌های روشمند موسسه مهد قرآن می داند.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، مسئولین و مربیان مهد قرآن استان تهران جهت دیدار و تبریک کسب مقام اول یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان کشورهای اسلامی در منزل این بانوی قرآنی میهن اسلامی حضور یافتند. سماء بابایی در این دیدار با توصیف فضای مسابقات، نحوه قضاوت داوران، تعداد و آمادگی شرکت‌کنندگان بویژه بانوان حافظ قرآن از کشورهای عربی گفت: علی‌رغم دارا بودن بسیاری از امتیازات برای برخی از شرکت‌کنندگان از جمله حافظان قرآن کشور میزبان، با توکل و مدد خداوند سبحان، عنایات حضرات معصومین علیهم‌السلام، دعای خیر مادرم، با تلاش و تمرین مستمر آموخته‌های قرآنی و آثار بکارگیری کیفی آموزش حفظ به روش مؤسسه مهد قرآن توانستم در بین ۲۰ حافظ کل قرآن مقام نخست را کسب نمایم.

بنابر این گزارش، خانم سماء بابایی متولد سال ۱۳۶۹ تهران از سن هشت سالکی به لطف و عنایت خداوند سبحان و در سایه توجه و تشویق خانواده به ویژه مادربزرگوار و فداکار خود وارد عرصه انس با کلام نورانی حفظ قرآن شدند. وی از سال ۱۳۸۰ در کانون ۱۴ معصوم (ع) مهد قرآن استان تهران با مدیریت خانم نادری و راهنمایی اساتید و مربیان حفظ ۱۵ جزء قرآن در این کانون تحت آموزش قرار گرفته و به افتخار حافظ کل قرآن نائل شد.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .