تبیان، دستیار زندگی
فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر با تاکید بر این که جایگاه مددکاران در کشور کمتر دیده می شود،اظهار داشت: حساسیت و اهمیت کمتری به جایگاه مددکاران داده می شود به همین منظور از رئیس شورای اسلامی شهر تهران ت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قتل 3 کودک در خیابان های شهر توسط کارتن خواب ها

فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر با تاکید بر این که جایگاه مددکاران در کشور کمتر دیده می شود،اظهار داشت: حساسیت و اهمیت کمتری به جایگاه مددکاران داده می شود به همین منظور از رئیس شورای اسلامی شهر تهران تقاضا دارم تا رئیس  انجمن مددکاران اجتماعی ایران را برای حضور در صحن شورا دعوت کند.

بخش اجتماعی تبیان
قتل سه کودک

وی به قتل ستایش دختر 6 ساله افغانی که در ورامین اشاره کرد و گفت: این واقعه خیلی جامعه را متاثر کرد اما ما در گزارشمان شاهد چنین اتفاقات پرخطر و دردناکی در شهر تهران بوده ایم.

دانشور با تاکید بر این که قبل از داستان قتل ستایش شاهد گزارشاتی مبنی بر قتل پسر 8 ساله در خیابان وحدت اسلامی توسط یک فرد کارتن خواب و همچنین قتل دو کودک 4 و 5 ساله در  مجاورت پارک کوثر توسط کارتن خواب ها بوده ایم، افزود: والدین در خصوص تنها فرستادن کودکان خود اطلاعات کافی ندارند به همین منظور آن ها را در خیابان تنها رها می کنند و این امر موجب رخ دادن چنین اتفاق های ناگواری می شود.

دانشور بابیان این که آموزش های شهروندی باید  توسط شهرداری تهران صورت گیرد، تصریح کرد: از شهرداری تقاضا دارم که نسبت به آموزش و آگاهی خانواده ها در خصوص کودکانشان اقداماتی را انجام دهد.

وی با اشاره به ظرفیت سراهای محلات افزود: از ظرفیت سراهای محلات می توانیم برای کاهش آسیب در جامعه استفاده کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران از 31 عضو شورای اسلامی شهر تهران درخواست کرد تا عملکرد یک ساله شهرداری تهران در خصوص موضوعات آسیب های اجتماعی و اقدامات انجام شده در این زمینه را ارسال کند.


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .