تبیان، دستیار زندگی
یکی از آرزوهای هر مرد و زن جوانی که با یکدیگر ازدواج کنند و در این میان پدرها نقش تعیین کننده ای در سرنوشت فرزندانشان دارند و نباید بگذارند آنها شتابزده ازدواج کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رازهای پدرانه برای نداشتن ازدواج شتابزده

یکی از آرزوهای هر مرد و زن جوانی که با یکدیگر ازدواج کنند و در این میان پدرها نقش تعیین کننده ای در سرنوشت فرزندانشان دارند و نباید بگذارند آنها شتابزده ازدواج کنند. آنها باید هشدارهای زندگی را به فرزندشان بگویند و از آنها بخواهند در زندگی خوب گوش کنند و زیبا بشوند.

گروه زندگی تبیان
زندگی

مامانم اینا-مامانت اینا
دخالت والدین در زندگی فرزندان، داستان دیروز و امروز نیست، برخی از والدین به قصد کمک به فرزند، خواسته یا ناخواسته وارد جزییات زندگی آنها می شوند و بجای برداشت باری از دوش زندگی، گره به گره های زندگی شان اضافه می کنند و گاه حتی گره را کورتر و کورتر می کنند! به خاطر داشته باشید این شما و همسرتان هستید که اجازه می دهید، اظهارنظرات والدین تان رنگ و لعاب دخالت به خود بگیرد، اگر انان را عاقل و مصلح بر صلاح تان می بینید برای حل مشکلات تان پیشقدم شوید و از آنها درخواست کمک و مشورت کنید. شاید خواندن این مطلب قسمتی از مشکلات شما را حل کند.

آنچه قبل از بچه دار شدن باید بدانید
باید پیش از بچه دار شدن روی تمام جوانب زندگی تان تجدید نظر کنید؛ از شیوه لباس پوشیدن تان گرفته تا طرز تفکرتان، طرز راه رفتن و حرف زدن تان! شاید یک شغل بسیار خوب و آینده دار داشته باشید، یک خانه راحت، و یک همسر دوست داشتنی، اما این ها معنی اش این نیست که حتما حالا به بچه نیاز دارید. با این وجود، اگر در حال حاضر تصمیم تان را گرفته اید و تقریبا مطمئن هستید که بچه می خواهید، به هر وسیله ای، پس بدانید که چیزهای زیادی وجود دارد که باید در این مسیر به آن ها توجه کنید.

همسر باردارتان را درک کنید
یکی از آرزوهای هر مرد و زن جوانی که با یکدیگر ازدواج می کنند، این است که صاحب فرزند بشوند، اما فرزنددار شدن به این راحتی ها هم که حرفش را می زنیم نیست. در دوران بارداری سبک زندگی همسران تا حدودی تغییر می کند و مهم ترین مساله ای هم که تحت تاثیر قرار می گیرد، رابطه زناشویی است. اگر می خواهید رابطه تان دچار سردی عاطفی نشود، این مطلب را بخوانید.

هشدارهای زندگی چه می گوید؟
معمولا چند نشانه وجود دارد که باعث می شود کسی تصمیم بگیرد باید تغییرات جدی در زندگی اش ایجاد نماید. اما متاسفانه زندگی کردن با این علائم حتی برای مدت طولانی راحت است و به سادگی ممکن است این نشانه ها مورد بی توجهی قرار گیرند.

رازهای پدرانه، روزهای عاشقانه
آنقدر که از اهمیت نقش پدرها در تربیت پسرها صحبت شده است، نقش آن ها در رشد دخترها مورد توجه قرار نگرفته است. با توجه به این یافته ی محققان که «پدر خوب، یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر سلامت و موفقیت دختر در عرصه های مختلف زندگی است»، فکر می کنید به عنوان یک پدر چگونه می توانید آینده روشن تری را برای دخترتان رقم بزنید؟

تجاوز به زندگی آینده یک دختر
داشتن یك فهرست بلند بالا از ویژگی ها و صفات همسر آینده، هرچند با مطالعه، دقت و مشورت تنظیم شده باشد برای فرد طالب همسر، «همسر» نمی شود، با تو جه به این مساله در فرآیند گزینش همسر كه سرنوشت سازترین انتخاب هر فرد است، مراحل «آگاهی از ملاك های اساسی» و «آشنایی با روش های تشخیص هر ملاك» اهمیت زیادی دارند.

چرا ازدواجهای شتابزده ختم به خیر نمی شود؟
ازدواج، همسری و مهم تر از آن همسفری در جاده پرفراز و نشیب زندگی است. مسیر دراز عمر را با توشه ای فراوان و سازنده، و یاوری، همفكر و هماهنگ و شكیبا می توان به سلامت پیمود و به مقصد رساند.

مهمانی که زود می رود
وقتی از تکرار یکنواخت روزها خسته می شوید، چه کار می کنید؟ اگر در این روزهای بهاری، دلتان گرفت و انرژی برای ساخت فردای زیبای خود نداشتید، چه می کنید؟اگر راهکار را نمی دانید این مطلب را بخوانید.

چگونه گوش هایمان را زیبا کنیم؟
دیدن و شنیدن از مهمترین حواس انسانی است . همانطور که دیدن یک صحنه آزار دهنده باعث ناراحتی انسان می شود ؛ شنیدن صداها نیز از همین قاعده پیروی می کند. به هر حال پیشرفت تکنولوژی علاوه بر مزایایی ، معایبی هم دارد ، پس باید افراد سعی کنند خود را با آن وفق دهند در این مورد بهترین کار این است که گوش هایمان را به زیبا شنیدن عادت دهیم.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.