تبیان، دستیار زندگی
زوجین از رفتارهای یکدیگر برداشت غلط نکنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زوجین از رفتارهای یکدیگر برداشت غلط نکنند

title

به گزارش تبیان فریبا احدی بیگلو روان شناس تربیتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارداشت: گاهی بر اثر برخی رفتارهایی که از سوی مردان سر می زند موجب می شود تا همسرانشان احساس کنند که دیگر مورد توجه شوهر خود نبوده و یا او را دوست ندارد که با شناخت این عوامل و راه های برخورد، این مشکل رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: عواملی از جمله سکوت، کناره گیری، غر زدن و در خود فرو رفتن مردان موجب می شود تا همسرانشان گمان کنند که از چشم آنان افتاده اند و در این شرایط احساس عدم علاقه و توجه به همسر خود می تواند باعث ایجاد آسیب های جدی در زندگی زوجین شود.

احدی بیگلو گفت:در حالی که شناخت این ویژگی ها موجب می شود تا خانم بتواند رفتار صحیحی را در قبال همسر خود انجام داده و آرامش را به زندگی خود بازگرداند و در غیر اینصورت شک، تردید، احساس بیهودگی و درگیری ها جای عشق و محبت را خواهد گرفت.

این روان شناس تربیتی در پایان گفت: خانم ها با انجام رفتارهایی از جمله کلافه شدن و از کوره در رفتن نیز باعث ناراحتی مردان می شوند که اگر شناخت و چگونگی طرز برخورد با این رفتار را به یاد داشته باشند باعث حمایت مرد و آرامش در خانواده خواهند شد.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.