تبیان، دستیار زندگی
امروزه فناوری برتر ارتباطات واطلاعات (ICT) تعریف متفاوتی از واژه فاصله ارائه میکند تا جاییکه میتوان با صرف ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش جدید تبیان استانها


امروزه فناوری برتر ارتباطات واطلاعات (ICT) تعریف متفاوتی از واژه فاصله ارائه میکند تا جاییکه میتوان با صرف نظر از حضور فیزیکی فاصله را از واژه ها حذف کرد .

این فناوری در سایه امکاناتی که با خود دارد سرعت انتقال داده ها و اطلاعات را به صدم ثانیه ها کشانده که این امر موجبات تبادل اطلاعات بین انسانها را با سهولت هر چه بیشتر فراهم ساخته و ارتقاء سطح دانش وآگاهی بشر و دسترسی به اطلاعات بومی را سبب شده است.

در این بین شبکه وب سایتهای استانی سازمان تبلیغات اسلامی با عنایت ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی بر استفاده مفید از این فناوری ، با ایجاد مراکز استانی تبیان در سراسر کشور وبه همت دفاتر استانی سازمان تبلیغات ایجاد و راه اندازی شده است.

اکنون بعد از تشکیل این زیر ساخت از وب سایتها در پی آنیم که این زنجیره را هر چه بیشتر تقویت و همسو کنیم تا بهره وری بیشتر ومفیدتر را از این شبکه داشته باشیم.

به همین منظور واحد پایگاههای استانی در مؤسسه تبیان تشکیل و بخش تبیان استانها در سایت تبیان تعریف و پیش بینی شده است تا از این طریق به توسعه و تقویت این شبکه کمک کرده و سطح مشارکت محتوای سایتهای استانی را در پورتال فرهنگی تبیان ارتقاء بخشد.

با امید به موفقیت از این پس در این بخش بصورت دوره ای گزیده ای از مطالب سایتهای استانها برای کاربران ارائه خواهد شد .