تبیان، دستیار زندگی
صدو هشتاد و ششمین مسجد رنگ اعتکاف گرفت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صدو هشتاد و ششمین "مسجد" رنگ اعتکاف گرفت

مسجد

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری شبستان، ماهنامه فرهنگی آموزشی ترویجی "مسجد "در تازه ترین  شماره خود با حال و هوای اعتکاف منتشر شده است. در این ماهنامه ٨٠ صفحه ای که به صاحب امتیازی مرکز رسیدگی به امور مساجد و مدیر مسئولی حجت الاسلام سعید کرمی ، معاون فرهنگی اجتماعی این مرکز برای مخاطبین خود آماده شده است علاوه بر آیین اعتکاف به عنوان دروازه ای به معنویت و سپیدی  و اهمیت ماه رجب به مباحث دیگری همچون شعار سال ، تحلیل مسائل سیاسی انتخاباتی سال گذشته ، مسجد ار نگاه امام و رهبری، گفتگو های  متنوع مسجدی ، نگاه به ساختار مدیریتی مسجد از جنبه اقتصادی  به خصوص اقتصاد مقاومتی و... پرداخته است .

بر اساس این گزارش از دیگر بخش های قابل توجه در این شماره پرداختن به تاریخ شفاهی مسجد نظام مافی، جایگاه مساجد در غرب ، پل ارتباطی مسجد با سینما ، نگاهی به فقیرترین شهر در تعداد مساجد که خواندن آنها خالی از لطف نیست .

در این شماره همچنین گفتار های متنوعی را شاهد خواهید بود که می توان به گفتگو با حجت الاسلام قرائتی ،حجت الاسلام شیرجعفری ، اشاره نمود.این ماهنامه در بخش آموزشی و ترویجی خود به سراغ فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رفته است و اطلاعاتی از کارکرد آنها در اختیار مخاطبین خود قرار داده است .


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .