تبیان، دستیار زندگی
همه دوست دارند که بهترین هدیه ها را برای پدرانشان تهیه کنند و میزان عشق و علاقه شان را نشان دهند، اما باید قبول کرد که در خرید هدیه برای آقایان، دستمان به اندازه بانوان باز نیست و از طرف دیگر، گرانی اجناس، به خصوص جنس خوب آن، با جیب های خیلی افراد سازگار
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زینب عشقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایده هایی برای هدیه روز پدر

همه دوست دارند که بهترین هدیه ها را برای پدرانشان تهیه کنند و میزان عشق و علاقه شان را نشان دهند، اما باید قبول کرد که در خرید هدیه برای آقایان، دستمان به اندازه بانوان باز نیست و از طرف دیگر، گرانی اجناس، به خصوص جنس خوب آن، با جیب های خیلی افراد سازگار نیست.

زینب عشقی - بخش زیبایی تبیان

در این مطلب، هدیه هایی را به شما پیشنهاد می دهیم که هم جدید و منحصر به فرد باشد و هم زیاد جیبتان خالی نشود و هم بعد انسان زیبا و زندگی زیبا را شامل شود.

هدیه شماره 1: ست کیف پول و کمربند

همه آقایان از کمربند و کیف پول استفاده می کنند و اتفاقا ست آن، بسیار زیبا و کاربردی است، در این بین می توانید به اجناسی از این قبیل، مانند کیف های دستی و یا کیف کمری و یا کیف هایی مخصوص حمل مدارک و ...نگاهی بیندازید.

روز پدر

هدیه شماره 2: محصولات فرهنگی

چند عدد کتاب، چند عدد سی دی خواننده مورد علاقه تان، فیلم های جذاب، یک تابلو زیبا، مجسمه، یک هدیه ی تزئینی برای میز کارش و خلاصه بسته ی محصولات فرهنگی که با سلیقه کادو پیچی شده، شاید بهترین هدیه برای پدری باشد که به وجود فرزند با فرهنگش، افتخار می کند.

روز پدر

هدیه شماره 3: لباس راحتی

معمولا اکثر هدیه ها، پوشاک مخصوص بیرون از خانه است، شما می توانید لباس های مخصوص درون خانه  را تهیه کنید، هم کاربردی تر است و هم بیشتر به آن نیاز دارد، لباس های رنگ و رو رفته او را به دور بیندازید و جنس نو با رنگ های شاد هدیه دهید.

روز پدر

هدیه شماره 4: پاپوش

معمولا پدرها کمتر برای خود کفش می خرند، یک کفش زیبا می تواند هدیه ای مناسب باشد، دمپایی رو فرشی و صندل های تابستانه هم می تواند هدیه جدیدی باشد.

هدیه شماره 5: برای اتومبیلش

بسته به این که پدرتان چقدر به اتومبیلش علاقمند است، می توانید برایش هدیه بخرید، زیر پایی جدید، قالپاق نو، یک آویز دعا و یا یک عروسک برای جلو و عقب ماشین، سری به لوازم یدکی ماشین بزنید، شاید ایده های نویی آنجا منتظرتان باشد.

هدیه شماره 6: باهم بودن در ...

برای یک پدر مهربان، هیچ چیز به اندازه ی در کنار هم بودن افراد خانواده اش، اهمیت ندارد، به افتخار روز پدر می توانید یک میز شام در یک رستوران رزرو کنید.( البته برای این که هزینه تان زیاد بالا نرود، از سایت هایی که تخفیف می دهند، برگه مخصوص را بگیرید.) اگر هم می توانید در خانه برایش یک میز شام حسابی بچینید.
 بلیط سینما و یا یک تئاتر با حضور افراد خانواده و یا دوست قدیمی پدر و یا اصلا فقط برای خودتان دو نفر، بگذارید پدرتان از این که در کنار فرزند جوانش گام برمی دارد، احساس افتخار کند.

روز پدر

هدیه شماره 7:یک جای خاص

چند ساعت از روزتان را به او اختصاص دهید، به او بگویید که امروز دربست در اختیارش هستید و هر جایی که می خواهد ببریدش، شاید دیدن محله های قدیمی، بک بنای خاص، بهشت زهرا، زیارت امامزاده ها، دوستان و فامیل و آشناها، اگر هم پدرتان پیشنهاد خاصی نداشت، به موزه ها، مکان های دیدنی، نمایشگاه ها، مکان های دنج خودتان سری بزنید، اصلا چه اشکالی دارد پدرتان با پسر جوانش به استخر برود؟

روز پدر

در پایان پیشنهاد می کنیم ببینید پدرتان به چه چیزی نیاز دارد، جای دوری نمی رود، از خرج های خودتان بگذرید و اگر احساس می کنید که آستین پیراهن و یا کت و شلوارش ، نخ نما شده، برایش بهترین ها را تهیه کنید.

روز پدر

روز پدر


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.