تبیان، دستیار زندگی
استاندار سمنان با اشاره به تغییر در ذائقه های فکری جامعه ،گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرائی این استان باید متناسب با خواسته های جامعه و ذائقه های فکری مردم خبرسازی و اطلاع رسانی کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها باید متناسب با خواسته های جامعه  اطلاع رسانی کنند

استاندار سمنان با اشاره به تغییر در ذائقه های فکری جامعه ،گفت: روابط عمومی های دستگاه های اجرائی این استان باید متناسب با خواسته های جامعه و ذائقه های فکری مردم خبرسازی و اطلاع رسانی کنند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

محمدرضا خباز

به گزارش  روابط عمومی، محمدرضا خباز  در آیین تجلیل از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرائی این استان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: روابط عمومی های دستگاه ها باید توجه داشته باشند امروز مثل گذشته های دور نیست که بخواهیم از روابط سنتی کم اثر استفاده کنیم بلکه امروز اثر یک فیلم و مطلب برابر با 100 سخنرانی است.
وی اظهار داشت : همان گونه که ذائقه های غذایی مردم تغییر کرده است ذائقه های فکری آنان نیز تغییر کرده و باید متناسب با این ذائقه ها فیلم و مطلب تهیه و ارائه شود.
وی نقش روابط عمومی ها را در جامعه بسیار مهم و اثر گذار دانست و گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و حاکمان می باشند و باید تلاش کنند تا این روابط دو طرفه و روز به روز تقویت شود.
استاندارسمنان تاکید کرد: همان گونه که روابط عمومی ها خدمات و دستاوردهای دولت و دستگاه اجرائی خود را به مردم ارائه می کنند باید مشکلات و نارسایی ها و خواسته های آنان را هم به تصمیم سازان و تصمیم گیران انتقال دهند.
خباز اطلاع رسانی به موقع را باعث دلگرمی و افزایش امید در مردم اعلام کرد و گفت: هرچه قدر امید و دلگرمی در مردم افزایش یابد پویایی و نشاط بیشتری در جامعه حاکم می شود.
وی وجود نقایص در کار هر دولتی را رد نکرد و گفت: این روابط عمومی ها هستند که باید واقعیت ها را با مردم در میان گذارند و دستاورد ها را صادقانه منتقل کنند.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه باید با همفکری و همراهی یکدیگر کار ارزشمندی را در استان رقم بزنیم، اظهار کرد : استان سمنان باید پایلوت بسیاری از کارهایی باشد که قرار است در آینده به مردم ارائه شود.
خباز تصریح کرد: باید در مدت کوتاه مسئولیت خود فعالیت ها و خدمات ارزشمند و ماندگاری به جای گذاریم.
استاندار سمنان به سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در روزهای آینده به استان سمنان اشاره و اضافه کرد:
رئیس جمهور دکتر حسن روحانی فرزند این استان است و باید استقبالی شایسته و در خور ایشان صورت گیرد.
خباز با بیان اینکه رئیس جمهور متعلق به آحاد مردم است و همه باید در راستای موفقیت دولت تلاش کنند، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید نسبت به حضور همه مردم در استقبال از رئیس جمهوری تلاش کنند و مردم استان نیز باید استقبالی شایسته از رئیس جمهوری داشته باشند.