تبیان، دستیار زندگی
زمان قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شیراز دوم اردیبهشت ماه تا ۸ صبح نهم اردیبهشت ماه اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زمان اجرای قانونی تبلیغات انتخابات

زمان قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شیراز دوم اردیبهشت ماه تا ۸ صبح نهم اردیبهشت ماه اعلام شد.

بخش سیاست تبیان

انتخابات

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شیراز،گفت: طبق قانون انتخابات و اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دور دوم از ۸ صبح دوم اردیبهشت ماه تا ۸ صبح نهم اردیبهشت ماه خواهد بود و در روز نهم و دهم هر گونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع می باشد.

حمید جورکش افزود: نامزدهای دور دوم انتخابات لازمست آدرس و مکانهای ستادهای مردمی مستقر در سطح شهرستان را با معرفی مسئول ستاد به فرمانداری شیراز کتبا اعلام کنند.

وی تاکید کرد: رعایت تبلیغات در زمان معین و مکان مشخص با ابعاد قانونی الزامیست و چنانچه تخلفی مشاهده گردد، مانند دور اول نسبت به جمع آوری و برخورد قانونی اقدام خواهد شد و شایسته است جهت جلوگیری از اسراف و صرف هزینه های گزاف و بی نظمی در تبلیغات طبق قانون اقدام و در زمان تعیین شده برنامه ریزی گردد.



منبع : خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .