تبیان، دستیار زندگی
دهد بگوویچ باید حاشیه ها را جمع کند سرمربی اسبق تیم ملی كشورمان گفت: بگوویچ در ابتدای كار خود باید حاشیه‌های اطراف تیم ملی امید را جمع كند. علی پروین در گفت وگویی با (ایپنا)؛ درخصوص انتخاب بگوویچ به عنوان مربی تیم م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین: قلعه نویی بهترین کار را انجام می دهد

بگوویچ باید حاشیه ها را جمع کند


سرمربی اسبق تیم ملی كشورمان گفت: بگوویچ در ابتدای كار خود باید حاشیه‌های اطراف تیم ملی امید را جمع كند.

علی پروین در گفت وگویی با (ایپنا)؛ درخصوص انتخاب بگوویچ به عنوان مربی تیم ملی امید اظهار داشت:

او با كارنامه خوبی كه در فولاد خوزستان و حتی پرسپولیس از خود برجای گذاشته است نشان داده كه توانایی انجام كارهای بزرگ را دارد.

وی عنوان كرد: بگوویچ با چند سال حضور در ایران از شرایط حاكم بر فوتبال ما شناخت خوبی پیدا كرده و بنابراین می‌تواند تصمیمات مناسبی را برای تیم ملی امید بگیرد.

پروین به حضور استعدادهای فراوان در تیم‌های لیگ برتر، دسته یك و حتی زیرگروه لیگ اشاره كرد و گفت: بگوویچ باید با اعزام دستیاران خود به چنین رقابت‌هایی استعدادها را با دقت شناسایی و از توانایی آنان بهره‌برداری كند كما این كه این تعداد محدود هم نیستند.

پروین بر لزوم برچیده‌شدن حاشیه‌های اطراف تیم ملی تأكید كرد و افزود: در صورت ادامه چنین حواشی مسمومی در تیم ملی امید نه تنها راه به جایی نخواهیم برد بلكه خاطرات تلخ گذشته مجددا تكرار خواهد شد.

سرمربی اسبق تیم ملی كشورمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بازی‌های تیم ملی را در امارات تحسین كرد و گفت: برخلاف ما كه در گذشته یك تركیب ثابت را در هر بازی روانه میدان می‌كردیم قلعه نوعی دست به كار قشنگی زده است و تیم ملی را از اتكا به بازیكنانی خاص خارج كرده است.

وی در خاتمه نتایج تیم ملی را در این رقابت‌های دوستانه را بی‌اهمیت خواند و متذكر شد: اكنون اگر شرایط حضور بازیكنی در تیم ملی فراهم نباشد تیم ملی دیگر دغدغه‌ای از این بابت نخواهد داشت كه همه مرهون نگاه خوب قلعه‌نوعی است.