تبیان، دستیار زندگی
حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش به رغم اعلام لغو برنامه از سوی شورای تامین شهرستان اهواز شب گذشته، در حمایت از نامزدهای اصولگرای مجلس شورای اسلامی در اهواز سخنرانی كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سخنرانی حاجی بابایی بدون مجور بود

حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش به رغم اعلام لغو برنامه از سوی شورای تامین شهرستان اهواز شب گذشته، در حمایت از نامزدهای اصولگرای مجلس شورای اسلامی در اهواز سخنرانی كرد.

بخش سیاست تبیان
حاجی بابایی

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا ، حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش به رغم اعلام لغو برنامه از سوی شورای تامین شهرستان اهواز چهارشنبه شب در حمایت از نامزدهای اصولگرای مجلس شورای اسلامی در اهواز سخنرانی كرد.
اسماعیل ارزانی بیرگانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد:این برنامه سخنرانی از شورای تامین شهرستان اهواز مجوزی نگرفته است.
وی با بیان اینكه روز چهارشنبه به دادستان اهواز اعلام شده جلوی برگزاری این برنامه را گرفته و آنرا لغو كند اظهار كرد: این برنامه پیش از موعد قانونی تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی برگزار شده و منع قانونی دارد.
پیش از این نیز معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز از لغو برنامه انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان در مجلس خبر داده بود.
جلسه سخنرانی حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد در حمایت از نامزدهای اصولگرای مجلس شورای اسلامی ساعت 21 امشب در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد.
دوشنبه گذشته برنامه سخنرانی مصطفی معین چهره سرشناس اصلاح طلب در دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز نیز به دستور دادستان اهواز لغو شده بود.
دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند پارسال برگزار شد كه سرنوشت نمایندگان شش حوزه انتخاباتی خوزستان به دور دوم كشیده شده است.
دور دوم انتخابات مجلس قرار است 10 اردیبهشت برگزار شود.


منبع : ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .