تبیان، دستیار زندگی
اینطور که تعداد زیادی از کاربران این تلفن هوشمند خاطر نشان کرده اند، ارزان ترین موبایلی که اپل تا کنون توسعه داده نمی تواند ارتباط صحیحی با هدفون های بلوتوث یا سایر اسپیکرهای مجهز به این قابلیت پیدا کند و این ارتباط در بیشتر با پخش صدا از نوع غیر واقعی هم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«آیفون SE» به مشکل خورد

اینطور که تعداد زیادی از کاربران این تلفن هوشمند خاطر نشان کرده اند، ارزان ترین موبایلی که اپل تا کنون توسعه داده نمی تواند ارتباط صحیحی با هدفون های بلوتوث یا سایر اسپیکرهای مجهز به این قابلیت پیدا کند و این ارتباط در بیشتر با پخش صدا از نوع غیر واقعی همراه است.

بخش دانش تبیان
آیفون

برخی کاربران حتی گزارش داده اند که در زمان اتصال بلوتوث آیفون خود به پخش خودرو، نمی توانند ارتباط درستی با اتومبیل خود برقرار کنند. در این میان باید اشاره کرد که استریم موسیقی از طریق بلوتوث در iPhone SE بدون مشکل انجام می شود اما از طرفی، زمانی که کاربر بخواهد توسط یک هدست بلوتوث یا حتی خودروی خود به تماس های تلفنی پاسخ دهد، صدا را به شکلی غیر واقعی و تا حدی رباتیک می شنود.
 
اینطور که پیداست، اپل بیان کرده که از مشکل پیش آمده آگاه است و مهندسان این شرکت در پی رفع آن هستند. لازم به اشاره است که در سال ۲۰۱۴ و با انتشار iOS 8، مشکل مشابهی برای کاربران آیفون پیش آمد که اپل سپس در بروز رسانی به iOS 8.1، آن را حل کرد. اکنون هم می توان انتظار داشت که در آینده نه چندان دور این مشکل مرتفع گردد.
 
جالب است که در ابتدای کار تصور می شد آیفون ۴ اینچی اپل با ظاهر تکراری اش، هواداران زیادی نداشته باشد اما این محصول ۴۰۰ دلاری گویا اکنون مشتریان زیادی یافته، به طوری که خرید آن امری دشوار به شمار می رود. گزارش می شود که اپراتورهای عرضه کننده آیفون SE موجودی خود را به پایان رسانده اند و حتی اگر به وب سایت اپل برای سفارش این محصول سری بزنید، باید دست کم دو هفته برای دست یافتن به این موبایل کوچک انتظار بکشید.


منبع: فرهنگ نیوز
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .