تبیان، دستیار زندگی
راهپیمایی شبانه اهالی منطقه معین یمن با شمع + عکس و فیلم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راهپیمایی شبانه اهالی منطقه معین یمن با شمع + عکس و فیلم

یمن

به گزارش تبیان به نقل از  خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ ساکنان منطقه معین در صنعاء پایتخت یمن، راهپیمایی نمادین شبانه با شمع برگزار کردند.

اهالی این منطقه به مناسبت گرامیداشت گذشت یک سال کامل از مقاومت در برابر تجاوز نظامی خارجی و محاصره ظالمانه مردم این کشور راهپیمایی نمادین شبانه‌ای برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات شبانه که شمع‌هایی نیز در دست داشتند، سکوت جامعه بین المللی را در قبال تجاوز نظامی ظالمانه به یمن به شدت محکوم کردند.

ساکنان منطقه معین در پایتخت یمن از کوچک و بزرگ در این راهپیمایی شبانه با شمع، لوح و تابلو مقاومت ملت یمن را که تاریکی یک سال کامل از تجاوز وحشیانه و محاصره ظالمانه را از سر مردم دور کرد، ترسیم و نقاشی کردند.

همچنین تظاهرکنندگان سکوت جامعه بین المللی را در قبال محاصره مردم یمن که باعث تشدید درد و رنج آنان در همه ابعاد معیشتی شده است، محکوم کردند.

شمع صبر، مقاومت و جان فشانی که یمنی در آغاز دومین سال تجاوز نظامی سعودی به کشورشان روشن کردند، معنای ایثار و بذل و بخشش در مسیر دفاع از عزت و کرامت یمن و یمنی‌ها می‌دهد.

مردم بسیاری از مناطق در یمن در حالی یک سال کامل مقاومت در برابر تجاوز نظامی سعودی به کشورشان را گرامی می‌دارند که از نعمت‌ها و خدمات زیادی مانند برق و آب آشامیدنی محروم بودند.

null


...............
پایان پیام/ ۲۱۸


خبرگزاری اهل بیت (علیهم‌السلام) - ابنا - اخبار شیعیان و تشیع

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .