تبیان، دستیار زندگی
نمایش ۱۲ فیلم در حوزه جنگ و کودکان در جشنواره فیلم دفاع مقدس دانش آموزان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایش ۱۲ فیلم در حوزه جنگ و کودکان در جشنواره فیلم دفاع مقدس دانش آموزان

فیلم

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، سید محمد حسین سیدزاده، مدیر حوزه هنری استان بوشهر، امروز(۲۵ فروردین)، در آیین دهمین دوره جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس با رویکرد دو قرن مقاومت استان گفت: در این جشنواره که بیش از دو هزار و۵۰۰ دانش آموزان در آن حضورپیدا می کنند ۱۲ فیلم در موضوعات دفاع مقدس وکودکان به نمایش در می اید.

وی افزود: این جشنواره با عنوان دو قرنمقاومت که نشان دهنده مقاومت مردم استان بوشهر در مقابله با استعمار و استکبار است برگزار می شود و دانش آموزان در آن حضور پیدا می کنند.

سیدزاده تصریح کرد: دهمین دوره جشنواره فیلم دانش آموزی بوشهر ۲ قرن مقاومت با هدف آشناسازی دانش آموز مقطع ابتدایی با حماسه‌های شهدای مقابله با استعمار و استکبار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به مدت سه روز در حال اجرا است خاطر نشان ساخت: فیلم‌های این جشنواره در پنج نوبت برای دانش آموزان به نمایش در می آید.

مدیر حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به اینکه این جشنواره به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود افزود: پربار کردن تاریخ رشادت‌های حماسه آفرینان و انتقال آن به نسل جوان یکی از ضروریاتی است که باید به آن توجه شود.

وی گفت: اختتامیه این جشنواره سه روزه در مجتمع فرهنگی و هنری ۹ دی بوشهر برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان :: Shabestan News
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .