تبیان، دستیار زندگی
مهلت ارسال اثر به فراخوان کوثر رسالت تا دهم مهر ماه اعلام شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهلت ارسال اثر به فراخوان کوثر رسالت تا دهم مهر ماه اعلام شد

کوثر رسالت

به گزارش تبیان نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل از مهلت ارسال اثر به چهارمین طرح کوثر رسالت تا دهه اول مهر ماه خبر داد و به خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: طرح ملی کوثر رسالت  به مناسبت بزرگداشت حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای بزرگداشت مقام شامخ و شخصیت بی نظیر و عظیم الشأن حضرت  فاطمه الزهرا (سلام ا... علیها ) دختر پیامبر اعظم(ص) با محوریت کلام حکیمانه مقام معظم رهبری که فرمودند"شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، زن نه شرقی نه غربی است زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود"  برگزار می شود.

وی بیان کرد: این طرح به همت کانون فرهنگی هنری فجر نور مسجد حضرت رقیه(س) شهرستان اردبیل و با مشارکت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل و حمایت دبیرخانه ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به صورت کشوری برگزار می شود.

وی موضوعات طرح ملی کوثر رسالت حضرت زهرا (سلام ا... علیها) الگوی کامل زن طراز انقلاب اسلامی،ابعاد مختلف شخصیت، سبک زندگی و حیات حضرت زهرا (سلام ا... علیها،( حضرت زهرا (سلام ا... علیها ) در آئینه قرآن و روایات،تحولات سیاسی اجتماعی و فرهنگی دوران زندگی حضرت زهرا (سلام ا.. علیها( ،شخصیت، کرامت زن و حجاب و عفاف فاطمی در فرهنگ و معارف اسلام،نقش مادر در مدیریت خانواده، فرزندآوری وتربیت صحیح فرزندان در سیره فاطمی و آرا و اندیشه امام خمینی و رهبر معظم انقلاب پیرامون زن مسلمان ایرانی را عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه این طرح در 2 بخش تخصصی و عمومی به شرح ذیل برگزار می شود، تصریح کرد: بخش تخصصی و مسابقه نشریات تجربی از بخش های این فراخوان است و بخش عمومی این بخش در دو قسمت برگزار می شود که شامل مسابقه پیامکی یک جمله یک درس از زندگی فاطمی است از دیگر بخش های این فراخوان شاملمسابقه نامه ای به حضرت زهرا (سلام ا... علیها) است

در این بخش علاقمندان طبق موضوعات طرح و بااستفاده از قالب های هنری و ادبی در حداقل 8 سطر (با خط نازنین و فونت 14) و حداکثر 25 سطر با ذكر نام و نام خانوادگی، نشانی، شماره تلفن ثابت و همراه و استان محل سكونت، نامه را نگاشته و به دبیرخانه طرح ارسال نمایند. این بخش در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می شود. به 5 نامه برتر در هر رده سنی جوایز ارزنده ای اهدا می شود.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .