تبیان، دستیار زندگی
برگزاری مجمع عمومی، برگزاری نشست خبری ستاد قبل از نیمه شعبان، توزیع پیک دانش آموزی با عنوان «زنگ انتظار» در دو مقطع اول و دوم ابتدایی همراه با مسابقه، آماده کردن بروشور معرفی ستاد برای همایش ها و نمایشگاه های مهدوی، هماهنگی با صدا و سیما جهت حضور اعضا در
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام عناوین روزهای دهه مهدویت

برگزاری مجمع عمومی، برگزاری نشست خبری ستاد قبل از نیمه شعبان، توزیع پیک دانش آموزی با عنوان «زنگ انتظار» در دو مقطع اول و دوم ابتدایی همراه با مسابقه، آماده کردن بروشور معرفی ستاد برای همایش ها و نمایشگاه های مهدوی، هماهنگی با صدا و سیما جهت حضور اعضا در برنامه های ویژه دهه مهدویت با هدف معرفی ستاد از دیگر برنامه های پیشنهادی ستاد مهدویت در سال جاری است.

مهدویت

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی با حضور اعضا و نمایندگان مؤسسه های مهدوی در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران تشکیل جلسه داد.

بنابر این گزارش، در این جلسه گزارشی از فعالیت های ستاد مهدوی در سال 1394 ارائه شد که جلسات هیأت امنای ستاد، جلسات شورای معین و کارگروه های آموزش، پژوهش و نشر، بین الملل، تبلیغات، رسانه و هنر، مؤسسات و مشارکت های مردمی از جمله این فعالیت ها بود.

تدوین برنامه های پیشنهادی جهت ایام نهم ربیع الاول و ارسال به مسؤولان کشوری و مهدوی، نامه نگاری و ارسال به مسؤولان، مراکز و مؤسسات مربوط، نام گذاری ایام مهدویت و تولید محتوای متناسب، برگزاری همایش تجلیل از برگزار کنندگان جشن های نیمه شعبان، پی گیری جهت تصویب اساسنامه ستاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی از دیگر برنامه های این ستاد بوده است.

در این جلسه برنامه های پیشنهادی برای دهه مهدویت سال جاری بررسی شد که شامل برگزاری همایش تجلیل از خادمان جشن های مهدوی، برگزاری همایش مهدوی در 15 کشور خارجی، برگزاری نمایشگاه در مسجد مقدس جمکران، دیدار با مراجع عظام تقلید جهت ارائه گزارش و همایش تجلیل از فعالان، ترویج و احیای شب نیمه شعبان در کشور و تجلیل از هنرمندان رسانه ای و ناشران است.

همچنین، برگزاری مجمع عمومی، برگزاری نشست خبری ستاد قبل از نیمه شعبان، توزیع پیک دانش آموزی با عنوان «زنگ انتظار» در دو مقطع اول و دوم ابتدایی همراه با مسابقه، آماده کردن بروشور معرفی ستاد برای همایش ها و نمایشگاه های مهدوی، هماهنگی با صدا و سیما جهت حضور اعضا در برنامه های ویژه دهه مهدویت با هدف معرفی ستاد از دیگر برنامه های پیشنهادی ستاد مهدویت در سال جاری است.

این گزارش می افزاید:‌ اعضای ستاد ایام دهه مهدویت و نیمه شعبان سال جاری را به این صورت نامگذاری کردند؛

پنجشنبه 23 اردیبهشت؛ مطابق با 5 شعبان و همزمان با میلاد امام سجاد علیه السلام به نام «مهدویت و دعا»

جمعه 24 اردیبهشت؛ مطابق با 6 شعبان و همزمان با لغو امتیاز تنباکو به فتوای آیت الله حسن شیرازی به نام «مهدویت و ولایت فقیه»

شنبه 25 اردیبهشت؛ مطابق با 7 شعبان و همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به نام «مهدویت، ادب و هنر»

یکشنبه 26 اردیبهشت؛ مطابق با 8 شعبان و همزمان با اعلام موجودیت رژیم اسرائیل به نام «مهدویت و صهیونیسم»

دوشنبه 27 اردیبهشت؛ مطابق با 9 شعبان و همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی به نام «مهدویت و رسانه»

سه شنبه 28 اردیبهشت؛ مطابق با 10 شعبان و همزمان با روز بزرگداشت حکیم عمر خیام به نام «مهدویت، جهاد علمی و عقلانیت »

چهارشنبه 29 اردیبهشت؛ مطابق با 11 شعبان و همزمان با ولادت حضرت علی اکبرعلیه السلام و روز جوان به نام «مهدویت و جوان»

پنجشنبه 30 اردیبهشت؛ مطابق با 12 شعبان و همزمان با روز ملی جمعیت به نام «مهدویت و سبک زندگی»

جمعه 31 اردیبهشت؛ مطابق با 13 شعبان به نام «مهدویت و خانواده»

شنبه 1 خرداد؛ مطابق با 14 شعبان و همزمان با روز بهره‏وری مصرف و بزرگداشت ملاصدرا به نام «مهدویت و اقتصاد مقاومتی»

یکشنبه 2 خرداد؛ مطابق با 15 شعبان و همزمان با میلاد حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) و روز جهانی مستضعفان به نام «مهدویت و انتظار جهانی»


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.