تبیان، دستیار زندگی
تاکید امام جمعه ایلام بر گازرسانی به مناطق محروم/ مسئولان در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاکید امام جمعه ایلام بر گازرسانی به مناطق محروم/ مسئولان در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

ایلام

به گزارش تبیان به نقل از  خبرگزاری شبستان از ایلام؛ آیت‌ الله محمدنقی لطفی، در دیدار با مدیر و کارکنان شرکت گاز استان ایلام، اظهار کرد: گازرسانی به مناطق مختلف استان ایلام یکی از خدمات بسیار خوبی است که در سال‌های اخیر برای مردم انجام شده است.

وی، افزود: گازرسانی به مناطق دور افتاده و محروم و توسعه شبکه گازرسانی به دیگر نقاط استان ضرورتی اجتناب ناپذیر است که باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد، همچنین اتصال تمام صنایع و کارگاه‌های تولیدی در استان ایلام به شبکه گاز ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام، همچنین در نشست با مدیران و کارکنان تعزیرات حکومتی بر ضرورت مبارزه با قاچاق کالا برای حمایت از تولید داخلی تاکید کرد و گفت: مسئولان امر در این رابطه باید تلاش بیشتری را داشته باشند.

آیت الله لطفی، با اشاره به ضرورت حمایت از تولید داخلی برای شکوفایی اقتصاد کشور اضافه کرد: سازمان تعزیرات حکومتی باید با متخلفان قاچاق انواع کالاها برخورد جدی داشته باشد.

وی، مبارزه با گران فروشی را یکی دیگر از وظایف بسیار مهم سازمان تعزیرات حکومتی برای مهار تورم عنوان کرد و افزود: این دستگاه باید تدابیر لازم را برای مقابله با گران فروشی در استان ایلام اتخاذ کند.

همچنین امام جمعه ایلام، در نشست با شهردار ایلام و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام با اشاره به اهمیت زیباسازی شهر ایلام، گفت: مسئولان شهری برای دفع مناسب زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی در کمربندی‌های شمالی و شرقی ایلام برنامه‌ریزی کنند.

لطفی، با تقدیر از تلاش‌های شهرداری و شورای شهر ایلام به واسطه عملکرد سال گذشته آنان، اظهار کرد: شهرداری در اربعین سال گذشته خدمات بسیار خوبی را به زوار ارائه کرد که ان‌شاءالله مرزی خداوند و مردم و زوار اربعین حسینی قرار گرفته باشد.

وی، از مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام خواست با همدلی برای تحقق فرمان امسال رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تلاش بیشتری داشته باشند.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .