تبیان، دستیار زندگی
اولین مسابقه علمی مشترک بین حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س)
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین مسابقه علمی مشترک بین حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س)

مسابقه

به گزارش تبیان حجت الاسلام علیرضا حاجی زاده، معاون آموزش جامعه الزهرا (س) قم در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با اشاره به برگزاری مسابقه علمی خواهران گفت: این المپیاد برای اولین بار به طور مشترک بین حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) جمعه 27 فروردین ماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم حوزه علمیه خواهران و هم جامعه الزهرا (س) در سال های گذشته به صورت داخلی این مسابقه علمی را برگزار می کردند ولی با هماهنگی های صورت گرفته قرار بر این شد که این مسابقه به طور مشترک برگزار شود.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه بر این اساس برگزیده های مسابقات داخلی در حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) روز جمعه در این مسابقه علمی شرکت خواهند کرد، اظهار داشت: 70 نفر از جامعه الزهرا (س) و 240 نفر از حوزه علمیه خواهران در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

معاون آموزش جامعه الزهرا (س) با بیان اینکه این مسابقه در سطح دو (کارشناسی) و در چهار سطح برگزار می شود، تصریح کرد: این در حالی است که به سه نفر اول هر سطح که جمعا 12 نفر می شوند هدایایی تعلق خواهد گرفت.

شایان ذکر است، اولین مسابقه علمی میان حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) جمعه 27 فروردین ماه در اردوگاه نرجس جمکران برگزار خواهد شد.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .