تبیان، دستیار زندگی
در آستانه داربی کاپیتان آبی پوشان یک سری محدودیت ها برای بازیکنان تیمش در نظر گرفت.اینک همه بازیکنان استقلال می دانند که رحمتی تا حه حدی به مسائل متافیزیکی اعتقاد دارد اما آنها خودشان را ملزم به پیروی از عقاید او نمی دانند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستورات فرا فوتبالی رحمتی به سایر بازیکنان

در آستانه داربی کاپیتان آبی پوشان یک سری محدودیت ها برای بازیکنان تیمش در نظر گرفت.اینک همه بازیکنان استقلال می دانند که رحمتی تا چه حدی به مسائل متافیزیکی اعتقاد دارد اما آنها خودشان را ملزم به پیروی از عقاید او نمی دانند.

باربد بهداد - بخش ورزشی تبیان
استقلال

در این فصل استقلال چند بزرگتر ویژه داشته است. از مدیرعامل گرفته تا سرمربی تیم و اینک کاپیتان پر نفوذ که کسی شهامت رو در رویی با وی را در رختکن ندارد.
حتی بازیکن با تجربه ای مثل آرش برهانی. رحمتی در این فصل نقش مهمترین بازیکن استقلال را داشته و مضاف بر آن چون کاپیتان تیم است بازیکنان به دستور مظلومی می بایست از وی پیروی کنند. به عنوان مثال رحمتی پیش از این اعلام کرده بود برنامه نود خوش یمن نیست و بهتر است در این برهه بازیکنی از استقلال به استودیوی 14 نرود. اما بعد از اینکه عادل فردوسی پور از روزبه چشمی دعوت کرد بازیکن جوان آبی ها فرصت را مغتنم شمرد و به استودیوی نود رفت. اگرچه رحمتی موافق این حضور نبود اما با هماهنگی روابط عمومی باشگاه این حضور انجام شد و از قضا چشمی چندی بعد با آسیب دیدگی جدی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد. یعنی خداحافظی با فوتبال تا دست کم 6 ماه.
بعد از این اختلاف رحمتی با روابط عمومی باشگاه دچار جنگ لفظی شد و عنوان کرد نباید اجازه حضور چشمی را می دادید چرا که هر کسی به نود رفته یا افت کرده یا مصدوم شده است. مصدومیت چشمی و درست از آب درآمدن پیشبینی رحمتی باعث شد پس از آن حادثه او حضور پر رنگ تری در این دست از داستان ها داشته باشد. رحمتی به خیلی از مسائل متافیزیکی اعتقاد دارد از این رو پس از دیدار با سپاهان در اولین تمرین تیمش از بازیکنان خواست هیچ عکسی از خود در شبکه های اجتماعی نگذارند و به هیچ عنوان برای حریف کری خوانی هم نکنند. دروازه بان استقلال اعتقاد دارد هرگاه بازیکنان یک تیم شروع به این کار کردند با نتیجه بدی داربی را باختند.
 البته از آنجایی که صحبت های کاپیتان دلیل فنی نداشت بعضی از بازیکنان قدیمی تر اعلام کردند با خرافات نمی شود قهرمان شد. همین حرف باعث درگیری لفظی آنان با رحمتی شد که مظلومی با تائید خواسته رحمتی مبنی بر کری نخواندن و عدم انجام مصاحبه، غائله را به نفع رحمتی فیصله داد.اما تنی چند از بازیکنان استقلال از این رفتار و نوع عقاید خرافه گونه کاپیتان تیم بسیار ناراضی هستند و وعده دادند در انتهای فصل در مورد خیلی از مسائل با رسانه ها صحبت می کنند. البته باید منتظر ماند و دید آیا استقلال سرانجام قهرمان می شود یا نه.
اگر رحمتی به عنوان کاپیتان جام را بالای سر ببرد آن وقت هیچ کس به مصاحبه علیه او توجهی نمی کند اما اگر استقلال نتواند این عنوان را از آن خود کند آنگاه شاید به چالش کشیدن بعضی از عقاید خرافی کاپیتان استقلال برای او دردسر ساز شود. او هیچ ابایی از مطرح کردن این دست از عقایدش ندارد اما اینکه دیگران را حتما ملزم به رعایت آن کند مسئله ای است که باید کادر فنی در موردش نظر دهد.فعلا همه چیز در دست رحمتی است و او به عنوان مهمترین بازیکن آبی پوشان و کاپیتان این تیم حرفش را به کرسی می نشاند اما اگر استقلال قهرمان نشود آن وقت شاید رحمتی تاوان سختی را پس دهد.