تبیان، دستیار زندگی
فعالیت حوزه شبکه تبلیغ دین در زنجان با محوریت قرآن هدفمند می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعالیت حوزه شبکه تبلیغ دین در زنجان با محوریت قرآن هدفمند می شود

دین

زنجان - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه قرآن به عنوان مظهر تفکر نو اندیشی بسیار غریب واقع شده است، گفت:حوزه شبکه تبلیغ با محوریت قرآنی حرکت کرده و هدفمند خواهد شد.

به گزارش تبیان حجت الاسلام ولی الله مصائبی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در سه شاخص مباحث قرآنی، شبکه تبلیغی و تشکل های مذهبی ماموریت های مهم دارد.

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت های قرآنی از تاکیدات این سازمان است، اظهار کرد: در این میان مباحث قرآنی که سه کمیته پژوهش، آموزش و تبلیغ و ترویج است گام های خوبی را خواهد برداشت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه قرآن به عنوان مظهر تفکر نو اندیشی بسیار غریب واقع شده است، تاکید کرد: باید برای اجرای برنامه قرآنی ورود محتوایی پیدا کرد.

مصائبی با اشاره به فعالیت ها و وظایف شبکه تبلیغی، گفت: ما منبر را به عنوان رسانه بی بدیل می دانیم و در این حوزه آن طور که باید در استان هدفمند کار و حرکت نشده و زنجان استعدادها و ظرفیت های خوبی دارد که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: با پیگیری های که خواهیم کرد حوزه شبکه تبلیغی با محوریت قرآنی حرکت کرده و هدفمند خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یاد آورشد: توجه به توصیه های مقام معظم رهبری مورد تأکید سازمان بوده و اولویت اول برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان تبیین بیانات مقام معظم رهبری در بین مردم است.

مصائبی افزود: منویات مقام معظم رهبری باید در طول سال مورد توجه جدی تمام تشکل های دینی و عموم مردم باشد.

وی ابراز کرد: در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی شاخص های فرهنگی استان در اولویت است و اولویت اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در استان با شاخص های استانی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مدیران دفاتر شهرستان ها باید لیدر برنامه های فرهنگی و دینی در شهرستان های خود باشند.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .