تبیان، دستیار زندگی
استانبول میزبان نمایندگان ایرانی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استانبول میزبان نمایندگان ایرانی

استانبول

به گزارشتبیان به نقل از  خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری شبستان، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست وزرای خارجه سازمان همکاری های اسلامی وارد استانبول شد.

این در حالی است که ظریف در فرودگاه استانبول مورد استقبال سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه و مقامات محلی قرار گرفت.

نشست وزیران امور خارجه كشورهای عضو سازمان همكاری اسلامی كه مهم ترین نهاد اجرایی این سازمان بزرگ است، امروز (سه شنبه) با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار می شود.

در نشست كارشناسی سازمان همكاری اسلامی كه روزهای یكشنبه و دوشنبه برگزار شد هیاتی از مقام های بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه به منظور بررسی دستور كار اجلاس سران شركت كرد.

نشست وزیران امور خارجه كشورهای عضو نیز پس از اجلاس كارشناسان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (24 و 25 فروردین) برگزار می شود.

سیزدهمین نشست سران سازمان همكاری اسلامی روزهای پنجشنبه و جمعه (26 و 27 فروردین) در استانبول برگزار می شود.

روز گذشته سخنگوی وزیر خارجه ترکیه از سفر روحانی به این کشور برای حضور در این نشست خبرداده بود و محمود واعظی رئیس ایرانی كمیسیون مشترك اقتصادی ایران و تركیه گفت:دكتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شركت در اجلاس سران كشورهای اسلامی اواخر هفته جاری به شهر استانبول تركیه سفر خواهد كرد.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .