تبیان، دستیار زندگی
در ساعت 50/16 مورخ 23/10/85 برابر اعلام یگان انتظامی و اجراییات شهرداری دختر خانمی به هویت مهدیه 25 ساله در پارک لویزان خود را از دکل آتش‌ نشانی به پایین پرتاب نموده و قصد خود کشی داشته که از ناحیه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فقط در دو روز گذشته!



اقدام به خودکشی

در ساعت 50/16 مورخ 23/10/85 برابر اعلام یگان انتظامی و اجراییات شهرداری دختر خانمی به هویت مهدیه 25 ساله در پارک لویزان خود را از دکل آتش‌ نشانی به پایین پرتاب نموده و قصد خود کشی داشته که از ناحیه پا و سر مجروح و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافته است. انگیزه ‌وی از این اقدام ظاهراً به علت یکسری اختلافات وی با نامزد خود بوده است. تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.


دستگیری سارق زورگیر

ساعت 00/12 مورخ 24/10/85 مامورین کلانتری 118 ستارخان در حین گشت زنی در ستارخان متوجه گردیدند که فردی به هویت رضا 18ساله با تهدید چاقو قصد سرقت از فرد میانسالی را دارد که با هوشیاری موفق به دستگیری وی گردیدند. متهم برای تحقیقات بیشتر تحویل اداره آگاهی گردید.


کشف مواد مخدر و دستگیری

مورخ 23/10/85 پس از آنکه مامورین معاونت مبارزه با مواد مخدر مطلع گردیدند که منزلی در خیابان هنگام مبادرت به تهیه و فروش مواد مخدر می‌نماید ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل وی گردیده و موفق به کشف یک کیلو و پانزده گرم تریاک گردیدند و متهم به هویت جهان دستگیر و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه مبارزه با مواد مخدر گردید.


دستگیری و کشف فشنگ

مورخ 23/10/85 عوامل پلیس امنیت عمومی پس از آنکه مطلع گردیدند که منزلی مبادرت به تهیه و تولید قشنگ‌های شکاری و جنگی می‌نماید ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل گردیده و موفق به کشف 1750 فشنگ‌های شکاری و جنگی و یکسری ابزار برای تهیه این فشنگ‌ها گردیدند. در این رابطه فردی به هویت سعید دستگیر گردید .

منبع: مرکز اطلاع رسانی فاتب