تبیان، دستیار زندگی
پیام تسلیت سازمان تبلیغات اسلامی در سالروز شهادت امام هادی(ع)
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تسلیت سازمان تبلیغات اسلامی در سالروز شهادت امام هادی(ع)

isna

روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی‌النقی (ع)، این روز را به همه شیفتگان راه ولایت و امامت تسلیت گفت.

به گزارش تبیان به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این پیام آمده است:

«نام آن حضرت - علی - کنیه آن امام همام «ابوالحسن» و لقب‌های مشهور آن حضرت«هادی» و «نقی» بود. حضرت امام هادی (ع ) پس از پدر بزرگوارش در سن ۸ سالگی به مقام امامت رسید و دوران امامتش ۳۳ سال بود. حضرت امام علی النقی دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در رساندن روشندلان به سرچشمه‌ حقیقت و ارائه طریق حق همچون خورشیدی تابناک می‌درخشد و دل‌های مشتاقان راه ولایت را نور و گرمی می‌بخشد.

شهادت مظلومانه این امام همام که همچون اسلاف معصومش به دسیسه خلفای جور و بیداد در روزهای آغازین ماه رجب المرجب رخ داد، برگ دیگری بود که بر سند حقانیت مسیر امامت و رهبری خاندان رسول افزوده و مظلومیت اهل بیت پیامبر (ص) را بار دیگر در همه آفاق عالم یادآور شد.

سازمان تبلیغات اسلامی فرا رسیدن سالروز شهادت غمبار دهمین جانشین معصوم رسول اعظم (ص) را به همه شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت عرض کرده و از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماید همه ما را از شفاعت حضرت امام علی النقی علیه‌السلام در روز قیامت برخوردار فرماید.»

انتهای پیام


ISNA News Feed

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.