تبیان، دستیار زندگی
انتصاب مدیر عامل جدید مؤسسه دارالحافظین آذربایجان غربی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتصاب مدیر‌عامل جدید مؤسسه دارالحافظین آذربایجان غربی

حافظ

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی مراسمی از محسن رضایی، مدیرعامل سابق مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی تجلیل و مهدی کاتب مجدداً به‌عنوان مدیرعامل جدید این مؤسسه معرفی شد.

سیدمحمد میرقلنج در این مراسم که تعدادی از مسئولین، اساتید، فعالان قرآنی و معتمدین آذربایجان غربی حضور داشتند با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کار فرهنگی توسط جوانان گفت: مؤسسات قرآنی با توجه به ویژگی‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه ای که دارند از دیگر مؤسسات بیشتر می‌توانند نسبت به عملی شدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اقدام کنند.

این استاد قرآن با اشاره به دو نعمت بزرگ مسلمانان، قرآن و عترت گفت: یک جامعه قرآنی برای توسعه فرهنگ قرآن و نمود آن در رفتار و کردار جامعه، نیازمند عزم جدی مسئولین، مردم و بالاخص مؤسسات قرآنی است.

ضرورت توجه به امور قرآنی جوان‌پسند

حسن لاهوتی نیز در این مراسم با اشاره به این نکته که جوانان محور اصلی توسعه جامعه هستند، افزود: تربیت این قشر مستلزم توجهات ویژه و برنامه‌ریزی‌های دقیق است و مؤسسات قرآنی در این راستا نقش به‌سزایی را می‌توانند داشته باشند.

رئیس هیئت مؤسس مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم افزود: نماز و ارتباط با خدا، خود، دیگران و مخلوقات مخصوصاً ائمه اطهار(ع) و ارتباط با دوستان و سایر مؤسسات، باید محوریت اصلی تمام برنامه‌های مؤسسه دارالحافظین در آینده باشد.

اهم فعالیت‌های قرآنی دارالحافظین

محسن رضایی، مدیرعامل سابق مؤسسه دارالحافظین قرآن‌کریم نیز در این مراسم با تقدیر از تمامی اساتید و پرسنل مؤسسه که در این دو سال وی را در مسیر اعتلای فرهنگ قرآنی و تربیت نیروهای قرآنی یاری کردند، گفت: خداوند منان را شاکرم که این توفیق را به بنده داد تا سنین جوانی عمرم را در خدمت قرآن کریم بوده و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی قدم بردارم.

رضایی با آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید اظهار کرد: تربیت بیش از 1500 نفر قرآن‌آموز، اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی در سطح استان، اجرای جشنواره زیر سایه خورشید در 11 شهرستان و بسیاری از برنامه‌های قرآنی ـ فرهنگی در این دوسال نتیجه عنایات خداوند متعال و توجهات ائمه اطهار(ع) و پشتکار نیروی‌های خدوم این مؤسسه است.

ضرروت کار برای رضای خدا

مهدی کاتب، مدیرعامل جدید مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم نیز در این مراسم با تشکر از اعتماد مجدد اعضای هیئت مدیره مؤسسه به وی و با تقدیر از زحمات محسن رضایی در دو سال گذشته گفت: از همه دوستان و اساتید التماس دعا دارم تا اخلاص خود را در مدیریت این مؤسسه حفظ و تقویت کرده و تمام فعالیت‌ها را به خاطر خدا انجام دهند.

دارالحافظین؛ ظرفیت بزرگ فرهنگی

حجت‌الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد آذربایجان غربی نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل پیشین مؤسسه دارالحافظین قرآن‌کریم و آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید  تصریح کرد: این مؤسسه یکی از افتخارات فرهنگی استان است که همواره با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی سعی در ارتقای سطح دینی و معنوی استان داشته و حتی در اجرای برنامه‌های مختلف، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان را نیز یاری کرده است.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از طرف صداو سیمای مرکز آذربایجان غربی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان و مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم از زحمات محسن رضایی مدیرعامل سابق موسسه تجلیل و حکم انتصاب مهدی کاتب به وی ابلاغ شد.


iqna.ir | خبرگزاری بین المللی قرآن

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .