تبیان، دستیار زندگی
اختصاص ۷ میلیارد تومان برای تکمیل پوشش گنبد تالار قرآن همدان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اختصاص ۷ میلیارد تومان برای تکمیل پوشش گنبد تالار قرآن همدان

همدان

به گزارش تبیان حسین قره باغی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی امور اداری شورای اسلامی شهر همدان به خبرنگار شبستان گفت: امسال شهرداری همدان اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان برای تکمیل سالن اصلی و پوشش گنبد تالار قرآن همدان در نظر گرفته است.

وی افزود: پروژه تالار قرآن همدان در سال 83 در سفر مقام معظم رهبری تصویب شده و در سال 85 عملیات اجرایی این پروژه پس از مطالعات و جانمایی در بلوار ارم همدان آغاز شد.

وی در خصوص تکمیل فرهنگسراها نیز، تصریح کرد: امسال 21 میلیارد ریال بودجه برای تکمیل چهار فرهنگسرای نورمحال، محمدیه، دیزج و ولایت اختصاص داده شده است که به صورت صد در صدی به اتمام خواهد رسید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی امور اداری شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: برای ساماندهی میدان امام خمینی(ره) در راستای جذب گردشگر اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

قره باغی با بیان اینکه برای احداث فاز نخست دهکده ورزشی جاده رباط شورین 5 میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع برای احداث سوله ورزشی، مجتمع های تفریحی و توریستی 142 میلیارد ریال اعتبار اختصاص  داده شده است.

وی گفت: تجهیز گرمخانه ویژه آقایان و بانوان 10 میلیارد ریال و احداث و تکمیل ترمینال و پایانه‌های مسافربری تاکسی و اتوبوس 17 میلیارد ریال اختصاص داده شد.

وی افزود: برای سرمایه‌گذاری میادین میوه و تره‌بار شهر همدان 125 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و همچنین برای تکمیل میادین میوه و تره‌بار 80 میلیارد ریال بودجه از سوی شهرداری تخصیص می‌یابد.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .